thanx bosi333, ik hoop het echt zo. want heb echt geen last van mn borsten ofso. Zo af en toe een steek. Als ik hier op deze site zo lees hebben de meesten last van pijn in hun borsten, of kan dat ook later komen?
Weet je apoua? Geen vrouw is hetzelfde. De een heeft daar last van en een ander heeft misschien wel weer ergens anders last van. Je kunt er eigenlijk niks van zeggen. De enige zekerheid die je hebt is even een testje doen. En eventueel langs je ha wanneer het nog langer duurt. succes
misschien rare vraag maar ben vorige maand gestopt met de pil. en heb gisteravond met clear blue gestest (staat op de verpakking dat het niet uitmaakt wanneer je test) was mij laatste plasje voor ik ging slapen en was niet zwanger (NEGATIEF) Want ik lees hier dat je het beter met ochtendurine kunt doen. bne 3 dagen overtijd. moet ik nou nog een x overnieuw testen of beter van niet
En heb vanochtend getest en zie mijn banner voor het resultaat Ps. ik had ook veel last van scheetjes laten
Jessey, ik zou even wachten hoor. Vaak is je cyclus nog niet normaal en gooi je alleen maar geld weg. Bij sommige dames duurt het wel een half jaar of langer voordat ze de 1e keer ongesteld worden. Ik zou maar 1x in de week testen, anders gaat het gewoon veel kosten!
Ik zit het allemaal even te volgen...en ben ook heel benieuwd voor je Apoua! spannend! Manuela: Gefeliciteerd!
Ik heb inderdaad getest en is helaas negatief. Terwijl ik vandaag 11 dagen over tijd ben. Ik heb het wel pas na het avond eten gedaan terwijl ik veel had gedronken, ik weet niet of dat invloed heeft op de test.?
Jazeker dat dat invloed heeft! bij mij in ieder geval wel! Probeer het morgenochtend nog een keer zou ik zeggen.
Ik wacht nog 3 dagen en als ik nog niet ONG ben, dan ga ik het met ochtend urine doen. Ik voel me zo klote, echt verschrikkelijk. Ik hoopte er zo op vooral omdat ik al 11 dagen over tijd ben.
Dat heeft meestal alleen invloed als je nog rond je nod zit, dan is de concentratie hcg in de ochtend namelijk het hoogst. Maar die verdubbelt om de paar dagen dus als je al 11 dagen overtijd bent dan moet het volgens mij niet meer uitmaken wanneer je test. Je kunt het altijd over een paar dagen nog een keer proberen maar als je dan nog niet ongesteld bent geworden kun je misschien beter even naar de huisarts bellen/gaan. Veel succes en een dikke knuffel!
Ik wacht inderdaad nog een paar dagen en als ik nog niet NOD ben dan bel ik wel even naar de huisarts. Want sinds ik gestopt ben met de pil was ik gewoon regelmatig NOD. Soms een dag eerder of later, maar niet 12 dagen over tijd.
Ik had vanochtend weer last van mijn buik,en mijn zij en onderrug. Ik dacht ik ga NOD worden maar dat is blijkbaar niet gebeurt. Was er ook misselijk bij maar moest niet braken ofso. Ik vind het allemaal heel vreemd!
Ik heb vanavontend weer gestest en weer negatief, terwijl ik gisteravond nog erg last had van menstruatiepijn in mn rug en buik. Dus ik dacht die "duiveltes" zijn onderweg, maar ik ben nog steeds niet NOD. Ik begrijp er niks meer van, je lichaam kan je zo gek maken!
jeetje meid, vervelend die onzekerheid. ik zou als ik jou was wel even aeen afspraak maken bij je HA. je bent al 5 maanden van de pil af toch? je bent nu al best een eind overtijd.
Idd Angel eyes ik ben nu ongeveer 5 maanden van de pil, en elke maand normale cyclus, misschien een verschil van 1 dag ofso. Ik ga denk ik idd maandag mn ha bellen. Maar wat denken jullie, kan ik nog zwanger zijn?
is heel moeilijk te zeggen vanaf hier meis, ik kan je hoop gaan geven maar daar heb je niks aan als je niet zwanger blijkt te zijn. er zijn heeel weinig voorbeelden van vrouwen die wel degelijk later testen ik heb er twee in mijn omgeving die pas bij 9 weken positief testen. maarja dat is eerder uitzondering als regel. ik zou als ik jou was gewoon even naar je HA gaan die laat een bloedtest doen en je weet het zeker. sterkte meid.
Hey angel eyes, Bedankt voor je reactie, het is inderdaad moeilijk te zeggen. Maar het is zo dat ik me erger aan het feit, dat ik niet weet wat ik moet denken of juist niet. Daarom vind ik het wel leuk om ze ff wat reacties te krijgen. Over ervaringen of wat je in je omgeving ziet. denk dat ik idd maandag naar mijn huisarts ga.