hey hallootjes. ik begin dit bericht met de mededeling dat ik me niets in m'n hoofd wil halen, aangezien de eerste symptomen van menstrueren alweer aanwezig zijn. (puisten groei onder m'n neus...auw). máár, ik vroeg me af, of darmen die opspelen ook een teken kunnen zijn van zwangerschap...(en puisten...). ik heb de afgelopen week last van krampen, niet heel regelmatig, maar wel zo dat ze opvallen. griep heb ik niet gehad. (wel een verstandskies verwijderen, en een verkoudheid waar je u tegen zegt). die krampen gingen afgelopen week gepaard met (sorry voor de details) pijnlijke stoelgang (m.a.w. dikke drollen...auwa) en op het einde van de week...'fledder'poep. (niet die van de cock met cee oo cee kaa). nou hopende op een reactie terug op dit vieze mailtje groetjes, Cat.
het kan idd een zwangerrschaps syptoom zijn maar kan ook zo zijn dat je menstruatie er aan komt,,heb ik regelmatig zo tegen mijn menstruatie en nu ook tijdens de menstruatie..mijn menstruatie is net voorbij en heb nog steeds last van mijn darmen en buik misselijk rond mijn darmen en veel honger af en toe steken en krampenin mijn buik maar kan gewoon een lichte buikgriep zijn of zo ik weet het verder anders ook niet...je zal er niet veel mee kunnen met mijn antwoord,je kan alleen afwachten.. liefs Brit
haha ik heb dat ook gehad laatste 3 dagen. Moet zeggen dat het nu weer wat beter gaat gelukkig, maar auwie... pijnlijk is dat he! pff. Ik heb het verder eigenlijk nooit gehad rond mn ongesteldheid, maar goed, ik koppel het nu niet 1-2-3 aan een zwangerschap..
gniffel, tja, zoals ik al schrijf, ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben. volgende week, de 23ste ben ik weer aan de beurt met menstrueren, dus wat dat betreft...(met kerst...urgl :S) en ik heb wel vaker last van m'n darmen (lees winderigheid), maar niet echt dat ik kramp heb. heel af en toe is het zo erg dat ik m'n onderbuik maar masseer, en dan is het ook snel weer weg. maar oké...het had zomaar gekunt. de puisten uitbraak is overigens ook een teken dat ik weer ongi moet worden dus... op naar januari zullen we maar zeggen! greetz, Cat