Hoi lieve dames, Ik kom er niet meer uit. Ik twyfel zo erg. De situatie is als volgt: Mn cyclus is na mn bevalling 14 maanden geleden niet helemaaal regelmatig maar schommelt tussen 24 en 34 uitschieter. Het vreemde is, laatste menstruatie was op 24 augustus. Dat was dag 1. Ik heb gevreeen op 5 sept, mn man was te laat met de condoom. Ik heb eigelijk geen plan om zwamger te worden omdat mn kleine pas n jaartje is. Maar zou het ook niet erg vinden mocht ik wel zwanger zijn. Het vreemde is, dat op de 8e sept ik opeens bloeding kreeg wat ongeveer 4-5 dagen aanhield. Het was anders dan ongesteldheid normaal. T lijkt mij te vroeg voor een menstruatie maar als ik deze bloeding niet meetel dan ben ik nu veeel te laat. Ik heb nu al dagen krampen in mn buik maar niks. Geen bloed. Voel me ook moe. In vlagen misselijk. Wist zeker dat ik zwanger was maar 5 testen zijn dik negatief. Ik wil zo graag zekerheid.... Wat denken jullie?? Diamond
Dank je wel dames, Ik ben al ongesteld geworden vandaag. Wel dik overtijd. Zo raar is dat, ik had me al erop ingesteld en stiekem ook op verheugd. En dat terwijl ik niet aan t plannen was. De topic mag gesloten worden. Bedankt ! Xxx