Goedemiddag dames ik ben al 1,5 week in onzekerheid! ik heb 4 augustus een miskraam gehad helaas de 2de nu heb ik mij 31 augustus gestrest had ik licht streepje action test 5 september zondag clear bleu digitaal gaf 1-2 weken aan nu heb ik 8 september Kruidvat testen gedaan 2 verschillende en die waren beide negatief… vandaag 9 september weer clear bleu digitaal weken indicator 1-2 weken ??? zijn de testen positief of zit er nog hcg waarde in me bloed van de miskraam van augustus alleen clear bleu is positief help me out !
Ik denk dat er nog hcg zit van je zwangerschap. Hoe ver was je zwanger? Je zou even op hcg bloed kunnen laten prikken via de huisarts en dan maandag weer. Zo kan je zien of jet oploopt of afloopt.
Hee ik was 9 weken en 3 dagen Zwanger En ik ben zondag getest maandag ongesteld geworden dus tot woensdag en ze adviseerde na ongesteld nog eens te testen en alleen clear bleu digitaal weken slaat aan ja ik heb gebeld al 2 keer ze zeggen even afwachten
Inmiddels verloskundige en gynaecoloog de een zeg afwachten de anders zeg bloedprikken huisarts zit er pas maandag…
Denk inderdaad dat bloedprikken het beste is om te kijken hoeveel HCG er is en of deze waarde oploopt.. Kan je geen labformuliertje krijgen van je vk/gyn voor het bloedprikken? Tot maandag wachten lijkt me heel moeilijk voor je? Veel sterkte met de onzekerheid en het wachten