Hoi allemaal! wij zijn bezig voor een tweede kindje en ik gebruik voor het eerst nu ovulatie testen. Volgens een app die ik gebruik zou ik over 2 dagen mijn eisprong moeten hebben, maar als ik zo naar de testen kijk lijkt dat er nog lang niet op?! Wat denken jullie? Liefs!
Hoi! Op welke cyclusdag zit je nu en hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken? Testen zijn indd nog negatief, nu heb ik een hele korte LH piek waardoor mijn testen ook super vaag zijn en echt maar op 1 moment knallen dus het kan zijn dat dat bij jou ook zo is..Ik zou gewoon door blijven testen komende dagen!
Oké dankjewel! Ik zit nu op cd 12, cyclus duurt normaal 30 dagen maar vorige maand ineens maar 26.. Ik blijf indd wel even door testen!
Hmm ze zijn idd nog erg licht. Ik zou de komende dagen even 2x per dag testen, misschien heb je in de avond donkerdere testen.
Als je lf maar 10 dagen is, is je eisprong tussen cd 16 en 20 en dat kan deze testen verklaren. Een app is gebaseerd op een lf van 14 dagen, wat dus vaak bij vrouwen niet zo blijkt . Rustig elke dag doortesten dus
Dankje hier heb ik wat aan! Gelukkig kosten deze testen van de Action geen drol haha! Lekker door testen it is!