Hoi meiden! Net gaf mijn ze test een mooie 2e streep aan, maar zowel mijn man als ik geloven het niet echt. Ik voel niets... Nu vraag ik me af of die testen vaak positief geven als het niet zo is... Ik denk het haast niet maar ik kan het maar vragen
Geen ervaring mee, maar zo ver ik erover heb gelezen zijn het betrouwbare testen. Je hoeft ook (nog) niets te voelen, dat kan echt verschillen per zwangerschap, per week, per termijn. Gefeliciteerd!
Ik ben er zelf niet zo weg van. ik was ruim overtijd, maar had met deze test een hele lichte streep waardoor ik onzeker werd. Daarna twee andere gedaan die wel mooi waren zie foto. onderste is dus van test jezelf. maar.als jij twee strepen hebt... gefeliciteerd !
Gefeliciteerd! Echt een schot in de roos, zo ver voor ei. En over het niets voelen; ik voel ook niets...
Dankjulliewel... Ik heb een hashimoto (schildklierafwijking) dus die moest eerst goed staan. In april hebben we geprobeerd maar ronde 2 gingen we pas laten aanvangen in juni. Nu in mei heb ik lekker veel feestjes gehad en gezonnebankt enzovoort. We weten dat de kans er altijd wel inzit en het is ook hartstikke welkom maar we waren deze maand niet actief bezig. Meer nog, normaalgezien komt mijn ei op CD 16-18 ongeveer, op CD 7 hebben we onbeschermd gevreeën maar we dachten dat dit geen kwaad ging kunnen aangezien het toch nog 10 dagen zou zijn vooraleer mijn ei ging springen. Laat nu toch deze maand mijn ei uitzonderlijk vroeg geweest zijn... Maar rond dit ei hebben we een condoom gebruikt dus ik dacht echt dat het niet kon zijn. Maar blijkbaar denkt dit kindje er anders over. Hieronder nog even mijn testen:
En dan deze, toen konden we er niet meer omheen. We zijn enorm gelukkig, maar nog steeds een beetje overdonderd.