Ja ik weet het 7 dpo is véél te vroeg en de enige manier om erachter te komen is wachten en over een paar dagen nog een keer testen. Maar toch wil ik jullie mening en ervaringen horen! Vanmorgen getest met kv2v5. Binnen de tijd een roze streepje. Hoefde er niet eens voor te turen. In het echt vind ik 'm nog duidelijker dan op de foto. Dus met trillende handen een digitale test gedaan, maar helaas negatief. Dat was de clearblue met weken indicator. Ik heb al een kindje en bij hem moest ik veel harder turen op de kv test en toen gaf de cb wel meteen zwanger aan. Ik was toen wel later, 12 dpo ofzo. Geeft kv vals positieve testen? Zou het nog te vroeg zijn voor de cb? Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik denk te vroeg voor cb , die heeft veel meer hcg nodig om positief uit te slaan maar je kv ziet er al redelijk duidelijk uit kan alleen de kleur niet goed zien , dus even geduld
Als e streepje binnen 10'minuten verschijnt is hij positief, maar wel enorm vroeg. Kan het niet zijn dat je eisprong wat eerder was? Ik durfde die test met weken indicator pas te doen toen ik een hele duidelijke streep had. Morgen gewoon weer met kV testen. Succes! (Op kV zie ik trouwens een streepje!)
Ja dan zou hij positief moeten zijn maar ben zo bang dat ik mezelf blij maak om niks en dat de test vals is ofzo. Kan natuurlijk nog steeds mis gaan daar niet van. Maar ik ben gewoon zó ongeduldig!
Ik heb trouwens ovulatietesten gebruikt dus weet vrij zeker wanneer mijn eisprong was. Al kwam die ook 3 dagen eerder dan verwacht. Misschien is alles deze ronde extra snel haha?
Ik snap wat je bedoelt. Ip geven ze geen vals positief, wel kan deze test op je eisprong reageren. Dus je moet wel zeker zijn dat je eisprong geweest is. Ik wist heel goed dat ze geen vals positief aangaven, maar was toch bang dat ik blij was met een dode mus. (Ik heb net zo'n topic geplaatst maar dan met 9dpo) wel kn het zijn als je zo vroeg test dat je positief test, dus zwanger bent, maar uiteindelijk toch ongesteld wordt. Dan is er toch wat mis gegaan met het bevruchte eitje. Morgen gewoon weer testen meid. Ben benieuwd!
Ik heb 2 x een vals positieve test gehad bij kV en die waren haast niet te fotograveren. Dus heb wel goede hoop voor je, ondanks dat je wel retevroeg bent
Ik zie wel wat en als het binnen de tijd was heb ik goede hoop voor je. Nu nog hopen dat het goed blijft gaan
Ja dat wachten is killing! Ook als het wel raak is is het nog zo spannend of het allemaal wel goed blijft gaan. Ben er al eens een verloren dus weet helaas ook hoe dat is.
Ik teste ooj al positief op 7dpo en met temo konk heel zeker zeggen dat het idd 7dpo Was maar streep is veel telicht viit een positieve cb test, ik teste pas positief op 10dpo met cb en een veel duidelijkere streep en savonds dan nog
Ovulatietesten geven geen garantie jou ei springt haf drze ronde heel vroeg positieve ovutest maar Temp steeg niet, pas op 20ste dag drie dagen positieve ovutest en gestegen temo drna
Ik zie wel wat hoor! Is het streepje wel rose? Tis logisch dat de cb neg is die heeft meer hcg nodig. Hoop voor je dat ie mooi op loopt!
Ik zit nu op mijn laptop en zie de streep nu ook bijna niet. Op mijn telefoon vind ik de foto's duidelijker. Maar in het echt nog beter. Ja wel roze. Maar ja, afwachten maar he... Ik kom binnenkort wel updaten wat het nou geworden is haha!
sjips sjips sjips!! Ik denk nu toch dat het een valse test was! Ik heb namelijk volgens mij een blaasontsteking en ik lees op veel plekken op internet dat een test dan ook positief kan uitslaan, omdat er dan veel eiwit in je urine zit. Dit lijkt mij een stuk waarschijnlijker dan positief testen op 7 dpo
er is hier iemand die op 6dpo zit en positief getest heeft dus wie weet de komende dagen? ... Maar idd zonde vant geld voor de digiitale :-/ Ben toch benieuwd!
Ik zou over een paar dagen gewoom nog een x testen met die van kruidvat. Kijken of er een verschil is. Veel succes.