1ste keer ovutesten mee kijken.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Louloulo, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Een positieve test zit er nog niet tussen. Maar ik vroeg mij af waarom het lijntje vandaag weer helemaal weg is.
    Heb momenteel nog 10 testje, zou ik mijn ei nog vinden ermee? Er nog bestellen vind ik beetje zonde van het geld.

Bijgevoegde bestanden:

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kan eigenlijk aan van alles liggen. Het wisselt altijd wel n beetje. Het zegt niks over dat t daardoor langer gaat duren, je lijntje kan opeens weer gaan oplopen!

3. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Ik ben ook deze maand begonnen met ovulatietesten. Hij gaf inderdaad wel eens tussendoor een licht lijntje aan, die weer afliep. Gewoon door testen, ik had een paar dagen later ook weer een licht lijntje, en de dag erna een knaller. :)

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Het is niet zoals bij een zwangerschapstest dat ie elke dag oploopt. Bij ovulatietesten kan dat idd wisselen

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Die piek zal waarschijnlijk toch voor mij mijn positieve test geweest zijn.
    Net nacontrole gehad bij de gyn, en er is blijkbaar al een eisprong geweest.:(

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik had dit overigens de eerste 3 maanden na het stoppen met de pil ook. En vorige maand en deze maand echt knallers.. dus het is soms niet te verklaren denk ik waarom ze niet knallen maar wel vervelend..

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Er was nog een geel lichaam te zien het zou dus wel kunnen dat mijn ei gisteren was. Vandaag de eerste dag zonder drukkend gevoel in mijn onderbuik.
    En dan hebben we goed getimed. :D
    Als het past het vanavond nog eens gezellig maken.:)

Deel Deze Pagina