Nou wordt hier een beetje gek haha... 2 weken geleden paar x positief getest. Geen knallers maar wel een streepje... wordt k ineens ongi (ofzo), Begon met wat roze slijm en na 2 dagen echt roodbloed maar niet dat ik leeg liep. Dit hield 3 dagen aan. Meestal bij het vegen bloed. Redde het met 2 maandverbandjes op een dag. Daarna nog een beetje oudbloed. omdat ik in het ziekenhuis loop vanwege geen cyclus uit mijzelf. ik slik clomid daarvoor.Heb ik gelijk gebeld. Zij echo gemaakt en ze hadden zo iets van: oke je bms is te mooi opgebouwd. Ze dacht aan een vroege miskraam. Ze wilde een week later nog eens kijken. Dus vanochtend weer naar het zkh. Eerst test gedaan. Die was behoorlijk positief, feller als de testen van 1,5 geleden. de gyn vertelde dat ze waarschijnlijk nog niets kon zien omdat het nog te pril was. Maar mn bms was goed opgebouwd, ze zag een kleine holte maar ze kon daar nog geen vruchtzakje in zien... Ze vroeg of ik nog een test wilde doen van haar. Die heb ik gedaan maar had daarvoor al veel gedronken dus mn urine was flink verdunt. dus die was heel licht posi. (echt turen) Nu moet ik volgende week weer terug voor een echo... pffffffffff wordt echt een beetje grrrrrrrrrrr hier van!!! die onduidelijkheid... moest ff mijn verhaal hier kwijt hoor
Ook ik dacht meteen: Bloed laten prikken. Kun je daar om vragen? Of anders misschien via de huisarts bloedtest vragen? Dat schept wel duidelijkheid. Succes.
Ja zou ook bloed prikken !.. dan heb je veel meer zekerheid. Op dit moment kan het alle kanten op. En 3 dagen bloedverlies zou een innestelings bloeding kunnen zijn geweest die houd ( ( meestal ) max. 3 dagen aan, sommige kunnen dit zelfs met een echte menstruatie verwarren. Omdat er soms roodverlies aan te pas komt.. maar is altijd minder als een echte menstruatie. Zo klinkt het in jou geval ook. Zou het ziekenhuis opbellen en hierom vragen succes !
Gisterenavond ineens weer een beetje bloedverlies gehad... gelijk stressen en bang... Ik zal morgen inderdaad eens bellen of ik een bloed onderzoek mag doen.. dan prikken ze op hcg neem ik aan? Dank je voor jullie adviezen en berichtjes
Even zitten lezen bij je, wat een gestress voor je zeg, heb je nog gebeld voor bloedtest? Ben benieuwd, hoop op goed nieuws voor je.
Nee heb nog niet gebeld. Geen tijd gehad.. :S Vandaag weer meer bloedverlies gehad.. dus denk dat het over is.. Heb maandag al een afspraak staan in het zkh maar denk er aan om morgen ff te bellen...