haj meiden wij hebben 4 maanden geleden besloten voor 2de te gaan, dus druk er mee bezig, nou moet ik over 3 dagen ongesteld worden, althans hoop natuurlijk van niet. maar nu het volgende gister ochtend stond ik op onwijs maar dan onwijs misselijk tot spugen toe. daarna gewoon boodschappen en alles wezen doen. ik kwam thuis en moest naar de wc 2x ernstige diaree gehad. ik denk nou wat verkeerds gegeten. nouh uit eindelijk ben ik de hele avone (gister avond dus) en nacht wakker geweest heb allen maar gespuugd. ik denk gewoon dat buikgriep is of voedstelvergiftiging. al heel wat mensen me vriend me moeder een een paar vriendinnen zeggen, je bent gewoon zwanger. ik geloof dat niet ben ik te beroeird voor gweest, eet en drink allen creakers en water van daag. of heeft iemand zo wel ervaring zo zwanger te zijn. bij mijn eerste had ik wel misselijkheid en overgeven maar niet zo erg. bedankt voor het lezen
Ik heb totaal geen ervaring met zwanger zijn maar het vele overgeven en de diarree lijken wel erg op buikgriep. Toevallig vorige week ook geveld door die griep, kwam echt vanuit het niets opzetten... Daarbij waren water/crackers ook de enige dingen waar ik aan moest denken en die ik überhaupt binnenhield. Het heerst wel! Maar..., misschien ben je wel zwanger. In dat geval zul je een test moeten doen. Dat is eigenlijk een beetje de enige manier om erachter te komen of het een ja of nee is! Voor jou hoop ik natuurlijk een dikke ja, aangezien jullie bezig zijn voor een 2e kindje. Duimen maar, hou ons op de hoogte. Mocht het toch niet zo zijn, beterschap...
hahaha naja hopen maar ik voel me nu al weer een eind beter nog wel pijn me maag maar ben helaas gelijk 3 kilo afgevalle ben al zo lang en dun. naja ik wil nog heel even wachten moet over 2 dagen ongesteld worden.
ik heb de ochtend na mijn positieve test ook zo onwijs lopen spugen en later diarree. Volgens mij had ik gewoon beide: en buikgriep, en zwanger
Haj meiden, ik had vandaag ongesteld moeten worden maar nog steeds niks gezien dus als ik morgen nog niet ben ga ik echt snel testen het spugen en diaree is gelukkig voor bij. ik ben nu al weer zo senuwachtig. niet meer misselijk laat zo zeggen voel me niet zwanger helaas