help!!! 1 dag overtijd baby nog geen 3 maanden

Discussion in 'Eerste symptomen' started by happymama, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo
    vertel me alsjeblieft dat dit normaal is na een bevalling .

ik geef voledige borstvoeding en ging er dus vanuit dat ik de komende maanden niet ongie zou worden , maar helaas 6 weken na de bevalling was ik ongesteld iets langer dan normaal maar verdr t zelfde
    ik was altijd regelmatig (28 dagen)
    nu ben ik dus 1 dag over tijd
    en heb weer dezelfde symptomen als toen ik zwanger was !!
    zwanger zijn vind ik een eitje en allemaal prima maar ben echt nog niet toe aan een 2e kind en al helemaal niet zo snel

vertel me alstublieft dat dit normaal is na een bev

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik weet niet of het normaal is want ben zelf nog niet bevallen.
    Maar misschien moet je lijf zich nog herstellen en in een ritme komen o.i.d.
    Hoop voor je idd dat je niet zwanger bent. Lijkt me niet echt fijn als je net bevallen bent en dan al zo snel weer zwanger van een tweede. Maar het is wel mogelijk idd. Misschien effe een testje doen morgen voor de zekerheid

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    gebruik je een vorm van anticonceptie? anders zou de mogelijkheid natuurlijk kunnen bestaan en zou ik gewoon een test doen... je bent niet onvruchtbaar als je bv geeft....

succes!

4. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Na een bevalling ben je volgens verschillende internet sites extra vruchtbaar. Ik hoop niet voor je dat het nu al is als dit het goede moment voor jou nog niet is. Ik zou er morgen even een testje tegenaan gooien, dan heb je voor jezelf wat meer rust. Sterkte!

5. happymama

ik weet dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent .
    we hebben t denk ik 5x gedaan nadat ik ongi ben geweest.
    we gebruiken nu condooms omdat ik een spiraaltje wil laten zetten en dat kon ook pas na je eerste ongi moest dus nog een afspraak maken .

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Het is normaal dat je cyclus na een bevalling niet meteen helemaal regelmatig is, maar er bestaat natuurlijk een kans dat je zwanger bent....
    Het kan alle kanten op. Voor de zekerheid maar even een testje?!

7. happymama

pppfff dat durf ik eigenlijk niet
    wat nou als t zo is .
    heb net een baby en t is een moeilijk kindje (huilbaby )
    dus zit nog nie op een 2e te wachten

8. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Dat je voor de bevalling zo regelmatig ongesteld was (28 dgn) betekent niet dat dat na de bevalling weer meteen zo is !
    Mijn eerste paar keren waren ook onregelmatig, ik geloof 35 en 45 dagen ofzo, daarna werd het weer regelmatig. Ik hoop met je mee dat je niet zwanger bent, want dat lijkt me wel erg zwaar nu !

9. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Oh ik lees nu pas Jacky's reactie ;)

10. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

klopt dat je na je bevalling heel vruchtbaar bent
    ik nam andere pil sins de bevalling en toen mijn oudste 4 maand bijna was was ik al 7 weken terug zwanger dus als je geen pil ofzo gebruikt is natuurlijk die kans heel groot
    zou een testje gaan doen of dokter dat gaat jou meer uitsluitsel geven dan wat wij jou kunnen zeggen
    wij kunnen ons verhaal doen maar elk lichaam reageerd anders dus de kans dat je zwanger bent hangd af van hoe vruchtbaar jij zelf bent en of je pil neemd of niet
    zou gewoon testje doen en kijken wat die zegt

veel succes

11. happymama

ben van mezelf al vruchtbaar was na ronde 2 al zwanger.
    den dat ik toch maar ga testen

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0

tsja, denk dat je toch wel zal moeten 8). Dan zit je in ieder geval niet meer in die onzekerheid. Vergeet niet: Er is natuurlijk ook nog een kans dat je NIET zwanger bent en je gewoon een onregelmatige cyclus hebt!
    Hopelijk wordt je morgenochtend wakker en ben je ongesteld, hoef je ook niet meer te testen.
    Succes ermee.

13. happymama

ben ik net ff snel in de winkel geweest omdat mijn schoonmoeder hier was en de kleine in bed lag ben ik t gewoon vergeten om een test te halen .
    zal er ook wel raar uitzien een pak voeding van 0tot 3 maanden halen en een zwangerschaps test hihihi
    of moet ik dan gewoon zeggen "die is voor een vriendin , zo snel ben ik niet "

14. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat "voor een vriendin"-verhaal klinkt in mijn oren altijd veel verdachter dan dat je er gewoon over doet, geen aandacht aan besteed.
    Ik zou het gewoon afrekenen en klaar.
    Succes!

15. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Helemaal mee eens. En wat maakt het die cassieres uit wat jij in je mandje hebt liggen? Ze scannen het, zeggen wat het kost en dag dag, de volgende.
    En je bent heus niet de enigste die dit probleem heeft, er zullen er waarschijnlijk al 100-den voor je zijn gegaan. Gewoon een testje kopen en klaar.

16. happymama

ach ja wat the f*** ik ga t doen ook . de eerst volgende x dat ik in de winkel ben dan haal ik er een .

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ben benieuwd. In ieder geval succes

18. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Bij volledige bv is het vrij normaal dat je 6w na de bevalling een soort van opruiming hebt (niet echt een menstruatie, lijkt het trouwens wel op) en daarna kan je maanden lang niet ongesteld worden.
    Ikzelf werd pas na 9 maanden weer ongesteld. Betekend trouwens niet dat je niet vruchtbaar bent, want je kan wel gewoon een eisprong krijgen. Dus condoompies zijn wel handig dan...

19. Boefjes

Boefjes Lid

Jan 9, 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    Bij mijn eerste kindje was ik vrij snel genezen van de bevalling en liep met een weekje weer vrolijk rond waardoor ik met een week of 7 of 8 weer aan sex begon te denken en het ook gebeurde.
    Ik was gelijk zwanger helaas is het toen mis gegaan maar wil alleen even zeggen dat je dan idd erg vruchtbaar bent ook al geef je borstvoeding.

Erg spannend voor jullie en succes ermee

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    En? Weet je al wat meer ?

Share This Page