Goedemorgen! Na lang lezen op deze site en lang twijfelen heb ik toch maar besloten om een bericht te plaatsen. Wellicht dat iemand van jullie dit herkent. In mei was mijn ongesteldheid een dag later dan normaal (heb altijd een cyclus van 28 dagen, nog nooit anders geweest). Waarop ik dus in juni de 17e ongesteld zou moeten worden. Ik ben de 1e week van juni op vakantie geweest en toen viel mij op dat ik veel draderig slijm had (alvast bij voorbaat excuses voor alle vieze dingen!!). 7 Juni ben ik teruggekomen en 9 juni werd ik halverwege de ochtend verrast door wat oud bloed. Dit ging de dag zo door en 10 juni kreeg ik veel stolsels, 11 juni wat helder bloed (leek alsof er een wondje was). 12 Juni helemaal niks meer en 13 juni weer minimaal oud bloed. Op vakantie had ik enorm pijnlijke tepels maar dat is helemaal weg. Wel heb ik last van hoofdpijn, wat misselijk in de middag en zijn mijn benen en ik erg vermoeid. Nu weet ik dat het nog te vroeg is om te testen (kan dit natuurlijk pas zondag of maandag doen), maar ik zit zo in onzekerheid dat ik jullie advies vraag! Alvast enorm bedankt!
ja als ik dit zo lees denk ik dat t wel voortekenen kunnen zijn ook ivm je bloedverlies tijdens eventuele innesteling ofzo.... even afwachten dus nog en anders gewoon een KV2V5 doen! er zijn al meerdere meiden die voor hun nod positief getest hebben!!
Bedankt voor je reactie! Tja, wat een twijfels hè? Die test heb ik in huis, maar als ik zondag ongesteld zou moeten worden, wanneer kan ik dan het beste testen? En maakt het nog uit of ik het 's morgens of 's middags doe?
Testen kan het beste met ochtendurine staat in mijn bijsluiter! Ik moet ook zondag ongi worden, vandaag getest (had wel wat kwaaltjes' maar hartstikke wit! Ik wens jou meer succes! Ik duim voor ke
Dus voor jou ook spannend! Moeilijk om te wachten hè? Twijfelde vanmorgen al of ik zou testen maar als het te vroeg is, is het weer een teleurstelling. Ben benieuwd of ik het nog zo lang kan volhouden ! Jij ook succes, misschien te vroeg getest?
Misschien te vroeg inderdaad, of gewoon niet zwanger zou ook kunnen! Gister ging ik kapot van de steken en krampen dus ik dacht dat het helemaal goed kwam! Nu maar even wachten op NOD! Ik heb geen test meer in huis dus ik moet van mezelf wachten met kopen tot maandag! Ik hoop het zo voor jou! Is het de eerste?
Wat goed als je kunt wachten tot maandag! Ik heb al een zoon van 4,5 en een dochter van bijna 2 (over 2 weekjes). Als de test positief is zou dat natuurlijk heel fijn zijn, maar ik moet nog effies geduld hebben... Moet trouwens ook vaker plassen dan normaal, maar ja, zo ga ik alles positief bekijken en gaan mijn gedachten een eigen leven leiden... En voor jou? Ben jij al eerder zwanger geweest?
Oh wat leuk 2 van die kleintjes! Nee, ik ben nog niet eerder zwanger geweest. Dit zou ook niet bewust zijn maar ben ziek geweest aan het begin van mijn pil. Ik ben ook Nog vrij jong (21). Ik voelde me ongeveer een week geleden zeer slecht en toen gingen we er pas oer nadenken dat ik de eerste week heb gespuugd. Ik maak mijn strip dus af en dan zullen we het zien.. Laatste dagen heb ik veel steken en krampen dus we zijn er benieuwd. Een kleintje zou meer dan welkom zijn! We hebben gelukkig allebei een baan en mijn vriend (25) heeft net een huisje gekocht. Allemaal heel spannend dus! Ik moet ook veel plassen en veel duizelig, temperatuur is ook hoog heb ik het idee 37,7 nl maar ik weet niet hoe hoog ie is op de eerste dag van cyclus! Wanneer wil jij gaan testen?
@JeAnSo Ik heb precies dezelfde mee gemaakt....met verschil van 1 dg Mijn NOD is maandag. Ik ben ook erg benieuwd..... Ik weet niet of ik eerder moet testen Ga je eerder testen?
Hoihoi, ik moet ook zondag ongesteld worden en hoop natuurlijk op niet. Heb wel eerder getest, vandaag namelijk en was omo wit. Toch vage rare klachten de hele week al. Buikkrampen, maar duidelijk veel minder als bij eigenlijke ongesteldheid. Afscheiding vanaf vorig weekend, merendeel bruin maar soms lichtrood als bloed en gisteren zelfs bijna donkerpaars, maar kan zo ook weer weg zijn. Zere borsten, moe, opboeren en maagzuur. Dus je zou kunnen denken dat het raak is, maar toch geen positieve test. Ik ga wachten met volgende test tot zondag of maandagmorgen. Kijken wat mijn lichaam doet in het weekend. Want kan nog alle kanten op. Groetjes en veel succes allemaal!! Joos.
Nou JeAnSo, ik heb precies hetzelfde...Ik zou de 18e mn NOD hebben. Ik weet inmiddels dat je je vruchtbaarste dagen kan herkennen doordat je doorzichtig/wit draderig slijm hebt, dan moet je dus gelijk (om de dag) gaan klussen. Maar ik gebruik ook nog wel ovulatietesten. Ik had mijn vruchtbare dagen vorige week maandag en dinsdag 4 en 5 juni. Maandag en dinsdagochtend geklust. Dinsdag 5 juni had ik heel de dag steken, dan weer links en dan weer rechtsonder in mijn buik. Ook rommelde het allemaal en krampjes. Woensdag had ik bij het plassen roze/bruin sliertje op 't wcpapier. Ze zeggen dat dit kan na je eisprong...Maar tegelijk denk ik, kan je zó snel al een symptoom hebben? Ook steken in mijn borsten, krampjes en soms steken in mijn buik en een raar/vol gevoel. Dit hield aan tot vrijdag 8 juni. Ik kreeg al wat hoop! Toen even niks en volgens de berekeningen zou ik zondag 10 juni de innesteldag hebben. Op die zondag kreeg ik weer heel lichtroze bloedverlies, soms met sliertjes en klontjes en soms lijkt het een héle lichte ongesteldheid, ik heb wel always nodig, maar zou daar een hele dag en nacht mee kunnen doen (doen we maar niet voor de hygiene ). Tot op de dag vandaag heb ik héél licht bloedverlies, soms ook wat bruinig. Is 't nou innestelingsbloeding? Kan dat zo lang aanhouden??? Ik weet nou niet of 't nou een goed of slecht teken is.... Ik heb nu geen stekende borsten meer, geen krampjes. Nog wel snel een vol gevoel. Wat denken jullie? Was gister bij de huisarts (voor mijn zoontje) en vroeg 't zo even tussendoor, maar zij zegt dat 't ook kan zijn dat 't eitje niet goed was ofzoiets en te nu afgestoten wordt. Nou lekker allemaal...weet ik nog niks. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen: nou meid, het zou kunnen! Ik kan over 4 dagen testen, dus dinsdag... JeAnSo, als je de 17e je NOD hebt, dan kan je 18 juni testen. Ik heb nog een paar van sensitest en daar staat expliciet op niet met ochtendurine. Maar de meeste, zoals etos of kruidvat is idd beste met ochtendurine. 's ochtend is je urine het meest geconcentreerd, doordat je lang niks hebt gedronken en dan is dus het HGC sterker. Nou, laten we duimen voor elkaar allemaal... Groetjes, Secret...
Hoi Secret, Bedankt voor je reactie! Spannend voor je zeg, wat moet je dan lang wachten hè? Ik hoop het zo voor je!! Zelf heb ik (eigenwijs als dat ik ben...) toch de test van het KV gedaan, maar daar was niks op te zien, behalve de controlestreep natuurlijk. Maandagochtend nog een laatste keer en anders denk ik toch echt dat mijn cyclus in de war is en ik gewoon ongi ben....helaas! Succes met wachten!
Jeetje, dat zou dan ook wat zijn joh! Maar fijn om te lezen dat een kleintje meer dan welkom zou zijn! Bij mij lijkt het er toch op dat het een gewone ongi is, cyclus dus helemaal in de war.... Succes met wachten en testen!
Nou, hier denk ik ook dat 't gewoon weer niet raak is. Als sinds 10 juni, ruim een week dus, verlies ik elke dag wat bloed, niet veel en de ene keer is t zo licht, dan heb ik nog hoop, en de andere keer is t donkerder en denk ik, ja nu is t gewoon m'n menstruatie. Vandaag is mij NOD en het is nog steeds niet heel veel, maar het stopt ook niet. Heb gister getest en die was negatief. Op naar de volgende ronde maar dan.