Hallo! Mijn vriend en ik zijn 4 maand bezig met zwanger worden. Ik heb ongeveer een cyclus van 30 dagen en ben vandaag op dag 26. Ik heb mij lang kunnen inhouden en vandaag toch getest (zie foto). Niet direct resultaat na vijf minuten maar als ik vijf minuten later keek een duidelijke streep. Ik heb dus zeker binnen het kwartier gekeken. Dit is dus de gevoelige sensitest. Iemand ervaringen met vals positieve resultaten hier? Het liefst wil ik uiteraard zo snel mogelijk terug testen dus ik probeer wellicht morgenochtend opnieuw. Is dit te vroeg of oké? Wat denken jullie?
Ik vind het wel een duidelijke vals positieve! Bij mij blijven deze wel echt wit als ze negatief zijn. Zou zeker morgenochtend weer testen dan zou de streep duidelijker moeten zijn als het positief is!
Ik ben benieuwd. Ik geloof het nog niet en wil down to earth blijven tot dat ik nog een positieve heb maar ik loop wel nerveus haha!
Oh haha nee! Je vroeg of iemand ervaring had met vals positieve. Dus wilde zeggen dat als deze vals positief is hij wel erg duidelijk is. Met andere woorden kan me niet voorstellen dat het vals is
Oooo oké! Ik had het zelf wel al een keertje in de eerste maand na stoppen met de pil maar had toen echt niet goed opgelet en wrs te diep gedipt. Was een veel te duidelijke lijn ook toen dus nu heb ik meer hoop maar toch nog twijfel ook na dat eerste voorval
Ja Toi toi! En als het zo niet zou zijn, op naar de volgende ronde ik had het alleszins niet verwacht zo vroeg maar toch altijd gaan testen haha, het is zo dubbel
Net deze ochtend een testje en blijft spierwit… Ik snap er niets van geven die dan toch ook van positieven……
Jeetje dat had ik niet verwacht! Toch nog even doortesten? In de middag waren ze bij mij altijd stuk duidelijker in het begin
Wat gek zeg. Vind hem ook vrij duidelijk om vals positief te zijn. Stom! Heb je rond dezelfde tijd getest als de vorige?
Nee dat niet ☺️ deze ochtend en andere was gisteren namiddag. Kan dat een verschil zijn? Ik dacht als ie gisteren al positief was, deze ochtend sowieso ook…
Daarnet nog eens getest met een Action early en wit… Dus ik ga ervan uit dat het vals positief was zeker? Nu wachten op m’n menstruatie want eig weet ik niet 100% wanneer die is want weet niet wanneer ovulatie is geweest maar ben normaal vrij regelmatig
Dames! Wat een rollercoaster! Net weer een test gedaan en duidelijk positief binnen de 10 minuten ik snap er niets meer van