Zwanger of niet? (Vraag voor vriendin mbt test!)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roxyroxx, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik zie zeker een streepje.
    Ik testte pas een week na nod positief dus mocht het nog niet duidelijker zijn dan over een paar dagen weer testen, maar ik zie zeker een streepje.

2. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik zag ook meteen 2de streepje! zijn vrouwen die gewoon iets minder veel HCG hebben op nod, dus dat de test daardoor nog wat lichter is.
    denk dat als ze de test over een paar dagen nog een keer doet hij steeds duidelijker word.

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik zie ook direct een tweede streepje. Zo zagen ze er bij mij in het begin ook uit. Ik zeg zwanger!

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ook ik zie meteen een tweede streepje. Het is nog vaag maar ik zie hem zonder te turen. Ook ik zeg: Zwanger!

5. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik zie ook direct een tweede streepje

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben helemaal geen streepjes-tuur-expert, maar op deze test zie ik een licht tweede streepje. Meteen.
    Maar ik heb ook altijd dit soort tests gebruikt (en dan wel meteen met een heel dikke streep, zo'n lichte als deze heb ik nooit gehad), misschien scheelt dat. Op die dipstick-testjes die ik hier wel eens langs zie komen zie ik bijna nooit wat.

7. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik zie licht streepje zoals mijn test. .....en kijk naar mijn banner!

8. pipootje

pipootje Niet meer actief

ik zie gelijk die tweede streep:)

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hihi... Ik hoop het ook voor haar!

Even een kleine update: ze gaat straks een CB test halen en voor alle zekerheid morgenochtend daar mee testen... Ze zit wel in spanning maar heeft zoiets dadelijk is het negatief door te laat op dag testen dus dan zit ze liever vandaag nog in spanning, alhoewel ze eigenlijk wel denkt zwanger te zijn, mede door jullie berichtjes. Dus namens haar: hartelijk bedankt!!

10. Ior

Ior Niet meer actief

:) vind het nu ook wel spannend...
    Laat je weten hoe het afloopt?

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik zie ook meteen een licht tweede streepje. Maar voor de zekerheid zou ik idd nog een testje doen. Je vriendin kan het beste ochtendurine gebruiken omdat dat sterker geconcentreerd is.
    Ikzelf had ook een KV-test. Zes dagen na mijn NOD was de test-streep twee keer zo donker als de controle streep. Daarom heb ik nooit een CB gehaald, mijn streepje was overduidelijk.
    Succes in ieder geval ermee :)

12. Roxyroxx

Meiden, ik hou jullie zeker up to date... Morgen weten we (jullie, mijn vriendin én ik) hopelijk meer :p

13. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Zo zagen mijn testen er altijd uit als ik NIET zwanger was.
    Een heeeeeeel licht minituurstreepje wat je ook kan zien als je m met water test ipv urine.
    en ja, dat heb ik uitgeprobeerd;)

Toen ik zwanger bleek was het een mega knalstreep!

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    De streep is er al wel, en als ze idd zwanger is moet die nu al wel op een CB te zien zijn
    Ze zit ook niet heeel ver voor nod en de 1 test met een kruidvat heel licht terwijl cb duidelijk aangeeft zwanger

15. Roxyroxx

Hopelijk heb je geen gelijk....

16. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik test 's middags juist beter dan 's ochtends. Even goed drinken, 2 uur niet plassen en dan losgaan ;)

17. Roxyroxx

Het blijft dus spannend.... Ik hoop morgen meer te weten over wel of niet zwanger... Poeh vind het zelf nu ook wel spannend worden hahaha!!!

18. Ior

Ior Niet meer actief

En.... heb je d'r al overgehaald om lid te worden? ;)

19. Roxyroxx

Hihi... Als ze echt zwanger is wordt ze lid :D

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

Deel Deze Pagina