Hallo, Ik heb een dilemma, hoop dat jullie met mij mee willen kijken /denken. Vorig jaar is bij mij pcos geconstateerd, nadat erg lange cyclussen had en blijkbaar ook geen eisprongenn gehad heb. Ik moest een aantal kilo afvallen met de hoop dat ik uit mij zelf weer een normale cyclus zou krijgen, helaas is dit niet gebeurt. Ik ben uiteindelijk aan de clomid begonnen. Dit was mijn eerste ronde clomid heb 50mg geslikt en dit leek goed aan te slaan. Ik had een mooi eiblaasje en die is ook rond 31dec/1jan gesprongen. Uit bloedtesten blijkt dat ik een goede progesteron waarde heb een dus een goede eisprong heb gehad. Nu had ik gistermorgen iets bruinverlies, ik dacht dat is einde van deze ronde ik moet vast ongesteld worden. Echter hield het later ook weer op dus begon erg te twijfelen, dus heb gister middag een testje gedaan, dat kwam een heel licht streepje, iets wat ik totaal niet meer gedacht had... Heb toen een early test gekocht ook deze was heel licht positief. En ik had me zelf voorgenomen om pas morgen weer een testje te doen maar kon me vanmorgen niet inhouden, weer en heel licht roze streepje (op de foto is het niet heel duidelijk) Maar ook weer een klein beetje bruin met afvegen Wat kan dit zijn? Had een test niet al veel donkerder moeten zijn zit nu ongeveer 14/15DPO. Maar heb toch op 3 verschillende testen heel licht positief getest. En wat zegt dat bruin verlies? Ik kan nog niet echt blij zijn, vind het nog veel ste spannend. Sorry voor dit extreem lange verhaal maar voelt goed om mee ei even kwijt te kunnen
Ik zie m wel zonder te turen. Wat spannend zeg! Heb je ook ovulatietesten gedaan? Want misschien is je ei wel iets later geweest dan je denkt. Iig over 2 dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld bent geworden.
Haar ei is niet bepaald later geweest dan dat ze denkt, aangezien ze daar bloed voor heeft moeten prikken. Een evt innesteling kan wel later plaats gevonden waardoor je test nu misschien nog vrij licht is. Zo lang t bruinverlies bruin blijft en niet erg veel is zal ik me nog geen zorgen maken. Verder kan men roepen dat de test erg licht is voor 14 a 15 dpo, maar de kleur van de test zegt naar mijn mening nu nog niks. Ik testte bij onze oudste pas na 14 dgn over tijd te zijn positief. En ik heb nooit geen knallers gehad. Ik zou als ik jou was evt vrijdag nog een testje doen.
Bedankt voor de snelle en positieve racties, doet me goed Mijn eisprong is vastgesteld doormiddel van echo's en dus die bloedtest. Zal het geweldig vinden na 1,5 jaar maar wacht nog even rustig af. Morgen heb ik nog een telefonisch consult met mijn gynaecoloog, die stond al gepland, dus zal het haar ook voorleggen... kijken hoe ze reageerd. Ben zo benieuwd