Overtijd... Deel het met ons!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientjuh, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Ben benieuwd wie hier allemaal overtijd is en hoe lang.. Kunnen we het met elkaar delen of het is gelukt of dat het nog even op zich laat wachten! :D :D

2. Dorientjuh

Zoals jullie dus eerder gelezen hebben ben ik vandaag 3 dagen overtijd ;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben ma 1 dag overtijd.haha

4. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik ben nu 8/9 dagen overtijd, als je vanuit gaat van mijn gemiddelde cyclus. ik ben 11 dagen overtijd vanaf mijn kortste cyclus. en ik ben 5 dagen overtijd vanaf mijn langste cyclus.

al 3 testen gedaan allemaal negatief, vandaag bij HA geweest, die wil het nog een weekje geven.
    dus wachten en wachten BAH!

5. Dorientjuh

Frustrerend he wachten? :(

6. Elfquest

Elfquest Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Dan moet ik me hier ook bijvoegen geloof ik...
    Langste cyclus 9 dagen overtijd
    Kortste cyclus 13 dagen....

Morgen testen ;)

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik ben zoals jullie zien 2 dagen overtijd. Gister getest: nega.
    Wel af en toe een propje bruinverlies, maar vind dat geen ongi. Kijk het gewoon nog ff aan...

8. gimena

gimena Niet meer actief

ik denk pas de maandag :D

9. Dorientjuh

elfquest wat spannend, hou je ons op de hoogte? :)

10. Dorientjuh

bij mijn kortste cyclus ben ik nu 6 dagen overtijd en bij m'n langste (31 dgn) ben ik nu 3 dagen overtijd

11. Dorientjuh

Hoe kan het toch dat zoveel vrouwen overtijd zijn en de zwangerschapstesten negatief aangeven.. Verkeerde cyclus? Stress? Te graag willen? Of klopt er dan iets niet aan die testen? want hoor regelmatig van anderen dat ze dan uiteindelijk WEL zwanger zijn.... Snap er niks van, die onzekerheid!

12. Elfquest

Elfquest Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Ik heb afgelopen zondag ook negatief getest... ik heb geen idee hoe het kan behalve dan dat ik of een menstruatie oversla of nog niet voldoen HCG in mijn urine had...
    Ben een super nuchter persoon en ik ben niet dag in dag uit bezig met zwanger worden, heb een drukke baan dus heb niet eens de tijd om er overdag bij stil te staan.
    ik merk dat als ik er wel bewust bij stil sta ik ook veel meer 'symptomen' heb.
    Ik ga er volledig van uit dat ik nog niet zwanger ben dus kijk elke dag raar als ik naar het toilet ga en weer ontdek dat er niks roods te bekennen is :D

Tja en waarom dan toch overtijd hè, ik zei pas wel tegen mijn man dat het toch wel verrekte handig zou zijn als er een venstertje in mijn buik zat en ik zo nu en dan even kon kijken of alles goed zat :D

13. Dorientjuh

Hahaha ja hadden we dat maar he! Ik heb ook een drukke baan en dat helpt mij aardig goed aan wat afleiding aangezien ik er toch wel erg mee bezig ben.. Is niet altijd prettig, ik wou dat ik ergens een knopje had waar ik het mee kon uitschakelen, maar helaas.. :) Ik zoek wel veel afleiding, dat helpt wel!

14. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Oh wat is dit herkenbaar, ik ben nu 6 dagen overtijd, berekend op mijn langste cyclus. En de test is negatief. Heb zo'n 2,5 week na mijn menstruatie een bloedinkje gehad wat leek op innestelingsbloeding. Nu denk ik, zou ik dit dan moeten zien als een gewone menstruatie. Maar aan de andere kant zijn mijn borsten aan het veranderen, tepels zijn geirriteerd, tepelhoven zijn groter geworden, meer bultjes erop en de aderen zijn erg zichtbaar. Duuuus...wat is het dan :(:

15. Dorientjuh

Ik ga nu mijn 9de dag in.. PFff.. Al mijn testen waren negatief. Laatste test heb ik afgelopen dinsdag gedaan.

Van de huisarts moet ik het echt afwachten.. Volgende week woensdag ga ik opnieuw een test doen, tot die tijd wachten wachten en nog eens wachten...

16. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    uhm 1 dag overtijd. Is natuurlijker niks, maar ik ben er gelijk heel erg mee bezig, ik kan aan niks anders denken heel de dag. Ga vandaag toch maar een test halen, ondanks dat ik denk dat ik niet zwanger ben. Het is nog maar de eerste ronde...
    Ergens hoop ik wel dat het gelijk raak is en het idee alleen al maakt mij helemaal zenuwachtig.. als ik dan denk aan al die dames die al maanden bezig zijn, lijkt me echt slopend.
    Aan de ene kant denk ik wat te voelen, maar aan de andere kant is het ook omdat ik er teveel mee bezig ben en het ook wil voelen :)

17. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Ik ben overtijd...niet veel...1 dag...maar ben wel overtijd...en ik wil het zo graag....dus denk dat het overtijd zijn daar aan ligt...we wachten af...

succes iedereen

18. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zit nu op dag 37 van mijn cyclus, wat voor mij nog niet overtijd hoeft te betekenen (langste cyclus duurde 38 dagen, kortste 29)). Maar toch....het kan zijn dat ik nu zwanger ben. Ik ben zelf al wel ruim een jaar bezig, dus vind dat mijn geduld nu ook weleens beloond mag worden (toch?).
    In vergelijking met mijn vorige cyclussen heb ik nu ook nog helemaal geen tekenen dat mijn ongi eraan komt. Ik had altijd ontzettend gespannen borsten en kreeg pukkels, daar heb ik nu geen last van. 3 dagen geleden wel de bekende buikkrampen gehad, maar ben toen niet ongi geworden. Verder af en toe van die steekjes in mijn onderbuik. Dus alles bij elkaar genomen ziet het er hoopvol uit. Maarrrrrr...mijn cyclus doet nooit wat ik wil, dus de kans zit erin dat ik nu "gewoon" een lange cyclus heb :( (en mijn lichaam me weer eens voor de gek houdt :x ).
    GRRRRRR.....ik wordt GEK van dat wachten :evil: .

19. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ook ik ben overtijd.
    Heb al een keer een cyclus van 64 dagen gehad, maar testte in die periode ook licht positief op sommige testen.
    Nu is het dus weer afwachten en misschien morgen of volgende week een testje doen.
    Ik voel me niet zoveel anders dan normaal eigenlijk en heb me er deze cyclus ook niet zoveel mee bezig gehouden.
    Als dit weer een nutteloze "overtijd cyclus" is betekent dat, dat ik gewoon meer mijn best moet doen om af te vallen en dat ik dan misschien mijn oude 35 dagen cyclus elke keer krijg.

20. kroelie

kroelie Nieuw lid

10 apr 2009
    2
    0
    0
    istanbul
    Hallo allemaal,

Ben vandaag 5 dagen overtijd. maar voel me niet anders dan normaal.
    Heb nog niet getest, ik wil het zo graag en ben bang dat het tegenvalt.
    Ben normaal wel altijd op tijd..afwachten dus..
    Sterkte aan iedereen....wachten duurt soms zo lang!!
    Liefs

Deel Deze Pagina