Hallo meiden, Sinds deze week heb ik last van wit/doorzichtig vocht uit mijn beide tepels..als ik er zachtjes op druk komt het eruit. Ook heb ik nu 2 dagen last van buikkrampen (lijkt op ongipijn) Wat zou dit kunnen zijn??? Aangezien ik nooit vocht uit mijn tepels heb, schrok ik er wel even van.
Het kan door verschillende dingen komen. Door bep medicijngebruik, borst probleem , maar dan is het meestal 1 tepel en niet beiden, iets met je hormonen (sommige vrouwen hebben het vaker), maar ook kan het met zwangerschap te maken hebben. Heb je al een zw.test gedaan? ? Mirre
Medicijnen gebruik ik niet, ik vindt het inderdaad wat apart dat het beide tepels zijn Heb vrijdag een test gedaan en die was negatief...mijn banner geeft aan morgen testen maar aangezien ik vorige x een erg lange cyclus had weet ik niet of dit wel klopt en ik wel van 28 dagen kan uitgaan.
Je kunt maar beter uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad... Dan ben je ook niet voor niks nerveus enzo...
he kreeftje, ik heb dit ook gehad , het kwam bij mij uit beide borsten. bij mij betekende het goed nieuws want na 74 dagen wachten kwamen de duivels op bezoek, het was bij mij dus van het ontpillen. nu ik mijn eerste ongie heb gehad is het weg. misschien toch je ongie? anders later deze week een keer testen. suc6 kus
@kelly Het zal bij mij dan ook een goed teken zijn geweest, want gister kreeg ik ineens hevige ongipijn en ja hoor de duivels kwamen op bezoek Dus het zal dan idd bij mij ook wel een voorteken geweest zijn...maar heb er nog wel steeds last van het komt nog steeds uit beide tepels
NOu dan houdt ik het in de gaten..zou namelijk al de HA bellen..hahaha..Tsja heb het ook nog nooit eerder gehad. Echt een raar lichaam. KUs