Mijn vriend en ik hebben besloten om zwanger te worden. Mijn laatste menstruatie was op 31-aug-2009. Ik zou dus ong. 1 oktober ongesteld geworden moeten zijn (?). Het is inmiddels 8 oktober en ben al 1 week en 1 dag overtijd. Verder heb ik last van meer slijm "down there" en gevoelige tepels waaruit wit spul komt.. Ben ook heel moe en heb heel veel last van maagzuur en af en toe hoofdpijn. Meestal een week voordat ik ongesteld moet worden, heb ik al lichte buikpijn die steeds erger wordt. Ik heb nu helemaal nergens last van, geen buikpijn of andere dingen die aantonen dat ik ongesteld moet gaan worden. Ik denk dat het helaas nog een beetje te vroeg is om te testen. Ik ben van plan om zaterdag te gaan testen.. Wat denken jullie? Zwanger of niet zwanger?
tja, een test brengt je duidelijkheid was je aan de pil ? want je cyclus kan dan ook anders / langer zijn .. dus ja.. ff afwachten of gewoon proberen te testen
Nee, ben 3 mnd geleden gestopt met de pil en toen al na een paar weken ongesteld geworden, aangezien mijn pil heel licht was en ik 'm nog maar maximaal 3kwart jaar slikte.
Hoi Ik ben net sinds 11 sept gestopt met de pil 17 Sept ong geweest, we zijn dag voor de eisprong aan het klussen geweest. Heb volgens mij 15 Okt mijn NOD. Kvoel me zo vreemd, stiekem gaan mijn gedachten dat het nu al wel raak zou kunnen zijn: Heb namelijk al 4 dagen van enkele dingen last: - Zeer gevoelige tepels - Krampen in de onderbuik - Pijnlijke onderrug (dit heb ik normaal tijdens mijn ong) - Met vlagen beroerd - ineens op de vreemdste tijdstippen trek krijgen in eten. - 3 dagen diaree gehad - echt alles boerd mij op - en het vreemde is ik voel me totaal niet ziek. Ik moet nog een week wachten dus... maar ben nu al benieuwd Tzou ook der verandering van met pil, zonder pil kunnen zijn. Wat denken jullie???
Het beste is om erachter te komen, door een test te doen. Want als je nou niet zwanger bent, kan het ook zijn dat je lichaam aan het ontpillen is,en dan lijken de symt er precies op. Gr Sun.
Ik hoop echt voor je dat het zover is!!! ik moet dinsdag ongi worden, ik hoop het natuurlijk niet!!! we moeten even afwachten. je kan ook de sensi extra bestellen dan kan je 6 dagen voor je ongi dat testen
wat ik van zwangeren heb gehoord, is dat 5 dagen NA ovulatie je lichaam het bekende hsg hormoon aan maakt. kleine hoeveelheid. om twee dage verdubbeld dat. dus hele vroege symptomen zullen niet komen van hsg. (maar goed ik ken jullie gevoel, ben er zelf ook gevoelig voor haha) Succes ! en lekker testen !!
sorry hoor maar je zegt zelf dat je overtijd bent!!! dan doe je toch een test daar zijn ze toch voor!! een test kan je al doen een dag na je verwachte menstruatie! ja ik testte 4 dagen ervoor haha maar ik ben nu eenmaal ongeduldig! succes!!
(sorry voor de late reactie) Ja, heb zaterdag getest.. Helaas negatief en ik ben gisterochtend (14-10) dan ook helaas ongesteld geworden. Maarja, nieuwe ronde.. Nieuwe kansen!