Hallo allemaal..! ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan, en er kwam na 3 minuten geen streep, dus ik leg de test weg, na ongeveer 10 minuten pak ik de test weer in handen en zie ik een duidelijke streep staan, alleen op de handleiding staat na 5 minuten niet meer af te lezen. En de streep ziet er ook niet uit als een indroogstreep. Morgenvroeg ga ik er meteen nog 1 doen. Zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Nou moet ik wel zeggen dat ik al de tweede menstruatie niet heb gehad, paar weken geleden kreeg ik een positieve test, en bij de dokter weer een negatieve test. dat is ongeveer 2 weken geleden. Ik snap er werkelijk niks meer van:x Groetjes
Vind het er niet uitzien als een indroogstreep.... Dus denk dat je wel eens heel blij zou kunnen gaan worden...maar ik zou voor de zekerheid morgenvroeg nog even een testje tegen aangooien... laat je even de uitslag weten?
De test is onbetrouwbaar geworden. Je kunt er dus maar beter even niets van denken. Doe maar een nieuwe en lees 'm binnen de gestelde tijd af. Anders neem je een digitale, die kan niet misgaan! succes!
Probeer eens een test van Clearblue of Predictor, deze hebben bij mij namelijk nog nooit een vals resultaat gegeven, zeker niet als je al twee menstruaties hebt overgeslagen, dan zou de test zeker en wel meteen positief aan moeten geven in geval van zwangerschap. Veel succes!
Heb zelf altijd met predictor getest en nooit valse uitslag gehad, zowel in zwangerschap als in niet zwangerschap.
Ik vind het wel een gek streepje hoor, alsof ie krom loopt. Zou er dus niets over durven kunnen zeggen. Raad je wel de Kruidvat 2 voor 5 euro aan, die zijn super.