zwanger of niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimmi1988, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    Pfffft ik zie al die mensen roepen dat je tot je NOD moet wachten maar wat nou als je je gewoon niet meer kan herinneren wanneer je je laatste ongesteldheid hebt gehad,, pfft wa moet ik nou gewoon testen en dan maar hopen dat het zo is of naar de dokter gaan ik weet het echt niet meer hoor. Ben hardstikke misselijk, heb gevoelige borsten wanneer k ongesteld ben geworden zou ik je niet kunnen vertellen dus k weet het niet meer. Van een zwangerschapstest durf ik ook niet meer uit te gaan want toen ik zwanger was van Saphyra(L) had ik ook eerst een aantal negatieve testen. Help lieve forummensen

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Probeer eerst eens een test. Je kan het beste die van Kruidvat gebruiken, 2 voor 5,-
    Mocht die negatief zijn en je voelt je echt zwanger, kan je altijd bij de huisarts een bloedonderzoek vragen..

3. Linana

Linana Niet meer actief

gewoon een test proberen
    zoals Kylie al zei, kruidvat 2 v 5, kan je deze week proberen en ergens volgende week als je dan nog niet ongi bent geworden.
    Je kan altijd nog naar de Ha als het je echt allemaal te lang duurt, "klachten" blijven aanhouden en testen negatief blijven ;)

succes!!

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Lastige situatie! Maar ik zou hetzelfde doen als hierboven staat.
    Succes!

Deel Deze Pagina