ik heb een paar vraagjes. ik had 8 dagen geleden ongesteld moeten worden, nu ben ik 8 dagen overtijd en heb al 3 testen gedaan en alle drie negatief. ik Heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, vandaar dat ik 8 dagen overtijd en negatief test vreemd vind. ik voel me wel anders als normaal veel hoofdpijn ,af en toe misselijk en mijn buik is af en toe opgezet vandaar mijn onzekerheid. nu is mijn vraag zijn er meerdere vrouwen die zo lang negatief testen en dan toch wel positief? is het mogelijk dat ik zwanger zou kunnen zijn? en kan het zo zijn dat na al die jaren mijn cyclus opeens verandert? of zijn er andere dingen waar ik aan moet denken? ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben
sorry zou t je niet kunnen zeggen , als je altijd heel regelmatig bent zou dat niet ineens veranderen lijkt me . hoelang ben je al gestopt met de pil , miss ligt t daar aan ? anders zou ik even naar je ha gaan en om een bloedtest vragen
Hoi, Ik ben ook altijd heel regelmatig geweest, 28/29 dagen. Maar in mijn eerste jaar van proberen heb ik tegen het einde 2 rondes gehad waarbij ik 1,5 week overtijd was met negatieve testen. Zonder verklaring. Mijn fertiliteitsarts zei een jaar of anderhalf later dat iedere vrouw per jaar gemiddeld 2 afwijkende cyclussen heeft. Misschien niet wat je wilt horen Groetjes Patricia
Volgens mij kan het altijd wel eens voorkomen dat er een afwijkende cyclus bijzit. Ik heb ook een regelmatige cyclus en heb het ook meegemaakt dat er ineens een langere cyclus tussendoor kwam, waarbij ik ook 8 dagen later was dan normaal. Ik had ook negatieve testen, maar was dan ook niet zwanger. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, zou het even afwachten en anders nog een testje doen over een aantal dagen.
ik ben nooit aan de pil begonnen. ik heb ook geen gevoel alsof ik ongesteld moet worden, normaal voel ik meestal stekend pijn in mijn onderbuik een dag voor in ongesteld moet worden nu helemaal niks behalve misselijkheid af en toe en vreemde krampjes ik denk ook dat ik maandag naar de huisarts ga voor een bloed onderzoek.
dit wist ik dus nog niet bedankt voor je uitleg. natuurlijk wil ik zwanger zijn maar mocht het niet zo zijn hoop ik dat mijn ongi snel doorbreekt kan ik weer verder met proberen en hopen
mocht ik vandaag nog niet ongesteld worden ga ik maandag na de huisarts hoop ik op meer duidelijkheid bedankt voor je reactie