Zwanger of niet zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Getrouwd12, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Getrouwd12

11 sep 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben 17 dagen overtijd ik heb normaal een onregelmatige cyclus tussen 25en 28 dagen maar ik zit nu op 48 dagen
    Ik had wel last van menstruatie pijn op de dagen dat ik ongesteld moest worden maar er kwam niks, ik heb nu alleen wat lichte steken in mijn buik ik heb drie testen gedaan die van 5 euro van kruidvat alleen alledrie negatief nu heb ik maandag afspraak bij de dokter , maar weet niet wat ik moet verwachten hebben er dames hier ervaring mee ?

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Hoelang ben je al gestopt met de pil?
    Ik ben ook een x 16 dagen overtijd geweest en wist zeker dat ik zwanger was. Had zoveel symptomen die ik herkende van mijn vorige zwangerschap. Maar alles bleef negatief.
    Uiteindelijk werd ik ongesteld. Denk dat t een verlate ei is geweest. Heb ook gehoord dat je cyclus een x kan overslaan.

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

3. Getrouwd12

11 sep 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik al jaren geen pil denk nu wel 7 jaar al niet ik heb een hele harde buik en onderbuik ik begrijp het gewoon niet dit heb ik al eerder gehad maar dan drie dagen bloedverlies en toen had ik een test gedaan en die was eerst negatief en had het nog niet weggegooid en toen volgende dag stond er een dikke tweede streep en was toen 9 weken zwanger ??

4. Getrouwd12

11 sep 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoop ook echt snel op antwoord , maandag naar de dokter hopelijk weet ik meer

5. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Oh. Dan hoop ik dat de ha je gauw duidelijkheid kan geven. Je kan idd een van die vrouwen zijn die weinig hcg aanmaken. Dan is idd de huisarts de beste optie om duidelijkheid te geven. Hoop t voor je.
    Laat je weten hoe t verder met je gaat. Nu ben ik wel erg nieuwschierig geworden ;)
    Duim voor je

6. Getrouwd12

11 sep 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha super bedankt ik laat je het meteen weten !!

7. Getrouwd12

11 sep 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

Heey ik zou je nog laten weten hihihi:p ik had maandag een afspraak en raad is jaa hoor wordt in de ochtend ongi, ik vond het jammer maar andere kant was ik ook weer blij dat er niks anders aan de hand was !

8. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Hihi Dank je voor de update.

Nu heb je duidelijkheid. Onzekerheid is ook niks. Wens je veel succes deze ronde!

Deel Deze Pagina