Hey, ik zal in kort mijn verhaal vertellen. Ik ben gestopt met de pil in juni, ondertussen altijd een cyclus gehad van ongeveer 32 dagen. Men laatste eisprong was 3 september, vanaf dag erna de volgende symptomen: buikkrampen, menstruatiepijn, steken in liezen, pijn in liezen bij bruuske bewegingen, goed rieken, trekkend gevoel in onderbuik precies er iets wordt gerokken, gespannen borsten (net geen pijn) en opgezette buik. Was hierdoor dus 150% , 200% zeker dat ik zwanger was. Voor NOD negatief urinetest, 2 dagen erna weer negatief, 4 dagen erna negatief bloedtest, 6 dagen overtijd... Vorige week woensdag ongesteld geweest tot maandag (eergisteren). Ben dus niet meer ongesteld, maar heb steeds de pijn: menstruatiepijn, pijn onderbuik, gespannen borsten en gespannen buik, vandaag zelf pijnstiller genomen. Nu vraag ik me af wat dit kan zijn? Heb dokter gebeld, en zei dat ik afspraak moet maken bij gynea want er kan ook iets zijn met mijn eierstokken. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Wat kan dit zijn? Alvast bedankt meiden!
dat zou idd kunnen, juni is nog niet zo heel lang geleden. maar een gyn raadplegen kan sowieso geen kwaad denk ik!
ontpillen had ik de eerste maand, ook vanalles gevoeld, een dik 10dagen overtijd... De cyclus erna was totaal normaal, niks gevoeld, juist op tijd, maar deze cyclus weer ontpillen?
ja dat lijkt wel raar als het ontpillen nu dan wel ontpillen zou zijn ik was toen de 2e ronde zwanger dus weet het verder ook niet of dat dan toch weer ontpillen zou kunnen zijn.
Tis da, bij men dochter was ik ook bij de tweede ronde zwanger, en heb geen last gehad van ontpillen. Dus vind ik dat raar, eerst maand ontpillen, tweede niet, derde weer wel?!