ik hoop zo dat dat het is .... maar kan als je je eisprong krijgt net zo voelen als of je zwanger bent
maar ja aan de andere kant.. als je voor anderhalve week terug een posi ovu test heb gehad.. je kan idd geen 2 keer een eisprong hebben in een maand.. dus misschien dan toch? ik zou dan morgenvroeg nog eens testen met ochtend urine.. spannend meid
klopt, dan zou er ook iets zichtbaar moeten zijn op een zwangerschapstest, maar niet iedere test is even gevoelig..en als je nog voor je NOD zit is dat twijfelachtig.
ja heel spannend beankt voor jullie berichten allemaal ik laat jullie morgen weten of het posi is of negi groetjes
succes sdon! ik ben erg benieuwd. van mij horen jullie ook nog, ik ben alleen een antal dgn weg, dus dat duurt nog even! (of ik moet het vanavond niet meer uithouden..hahaha)
loesje duim ook voor jou spannend! sdon ja dat zei ik hierboven al hihi je kan soms dezelfde symptomen hebben als je je eisprong hebt .. of zwanger bent.. ik heb tijdens de eisprong ook steken in de liezen, ben soms misselijk.. ben meestal erg moe en chaggie.. maar toch echt niet zwanger hihi
Meiden..ik kon niet wachten met testen... en heb positief getest! Ben wel voorzichtiger dan vorige maand, ik weet nu dat het makkelijk mis kan gaan.. Maar ben heeeeeeeeeeeeeeeel blij hoor! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is!
hey meiden ik heb getest en jammer genoeg negatief ik heb wel ontzettend veel afscheiding .. en zeurende pijn aan onder in de zijkanten van mijn buik..
ja maar aankomende dinsdag is het een week geleden dat ik een ei heb gehad ? toen gaf de test dat toch echt aan... het is echt afwachten..