IK HEB NU EEN CYCLUS VAN 27 DAGEN GEHAD, EN DEZE WAS NU 25 DAGEN HOE WEET IK HET BESTE WANNEER WE MOETEN KLUSSEN? HOE ONTDEK IK MN EI? HEB T IDEE DAT MIJ EI LATER IS DAN DE CALCULATOR ZEGT... IEMAND IDEEEN?
HEB NET OVU-TESTEN BESTELD.. GA T PROBEREN... WEET ALLEEN NIET HOE T PRECIES WERKT, MAAR NEEM AAN DAT R EEN GEBRUIKSAANWIJZING BIJ ZIT!
ja er zit meestal wel een gebruiksaanwijzing bij. maar je kan de eerste maand het beste lang ovutesten gebruiken omdat je geen idee hebt waneer die is. ik zou op dag 11 beginnen en dan door gaan met ovu test tot je een posi test hebt!
Bij mij in de ovu testen zit een overzicht, als je dan je gemiddelde cyclus aanhoudt dan geeft ie aan op welke dag je moet beginnen. Wat bij mij goed werkte is om ong 3 a 4 uur voor je de test doet, niet te drinken en niet te plassen. Eerste maand niet gedaan en toen geen ei gevonden, nu tweede maand wel gedaan, na 3 dagen dikke streep. Succes. Vr Gr Vergiet
Ik heb twee maanden de ovu testen gebruikt, zodat ik wist wanneer mijn ei zou zijn. Mijn ei is op de 13e of 14e dag. Wij proberen vanaf dag 8 tot en met dag 15 iedere dag, maar zeker om de dag, te klussen. Vorige maand was dat direct raak...uiteindelijk een vmk maar het werkte dus wel!