ik was vanavond aan het winkelen en op een gegeven moment stoote ik met mijn buik tegen de stang van het winkelwagentje. deed niet echt oijn maar voelde het wel even. kan dit kwaad voor de baby? ik ben 25 weken en placenta zit aan de voorkant.
nee hoor Henkie, je beeb zit goed verpakt! lastig he die buik die in de weg zit? zal nog wel vaker gebeuren hoor!
Als je placetna voor zit moet je wle uitkijken maar dan moet je wel een hele harde klap of stoot krijgen hoor! Toen ik zwanger was van de 2e, zat de placenta ook tegen de buikwand en mn oudste van toen nog geen 2 jaar, srpong altijd op mn buik haha Nu ook, nu zit ie niet voor, maar krijg wel geregeld een por of been in mn buik, niet hard hoor! Ze weten wel dat ze nu zachtjes met mama moeten doen
ja idd wordt lastiger! nee dacht ook niet dat het echt kwaad kan maar vond het zon rottig idee dat beeb misschien pijn had! vriendlief ook helemaal bezorgd!
nee hoor youame ging er vaak opliggen of leunde er ook vaak op soms kreeg ik wel eens een schop tegen me buik als ik haar aan het verschonen was had ook de placenta aan de voorkant
Nee hoor kan geen kwaad. zovaak als ik mijn buik al gestoten heb, omdat ik simper weg vergat dat ie steeds meer begon uit te steken. Je kindje zit goed beschermd in je buik. Een kleine stoot kan het dus wel hebben.
Ik was laatst met mijn dochter op de kinderboerderij. Had ik ineens zo'n vreetgrage geit met twee poten tegen mijn buik staan! Dat voelde ik 's avonds nog, maar gelukkig heeft mijn beebje er geen last van gehad!
Hier ook hoor! Ik ben hartstikke onhandig en nu met die dikke buik is dat nog 100x erger geworden. Ik stoot mijn buik overal tegenaan, stoot er hele schappen (met deodorant, in de etos) mee om en onze hond springt ook wel eens met zn voorpoten ertegenaan. Volgens mij kan die beeb wel tegen een stootje! Probeer het natuurlijk wel zo veel mogelijk te voorkomen, maar af en toe kun je er echt niets aan doen.
Nee hoor dat is niet erg, als je buik groter wordt zul je hem wel vaker stoten Ik heb ook vaak dat het aarecht toch al dichterbij (of mijn buik verder weg) is dan ik dacht, loop er regelmatig tegen aan haha