Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Que, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik heb al een paar dagen last van ongi pijn.

De pijn zit in mijn lies en mijn schaambot/zitbot.

Wie herkent dit. Ik heb altijd buikpijn als ik ongi moet worden maar dat is hooguit 2 dagen van te voren. T is nu woensdag en zaterdag is mijn ongi dag.

Nu had ik dit vorige week ook al het gevoel van nou volgens mij wordt ik ongesteld.

Iemand ervaring?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik was zwanger verleden jaar toen ik dat gevoel had :) , achteraf bleek dat ik mn baarmoeder voelde en dat kende ik alleen van ongesteldheidspijn
    veel succes!

3. Que

Que Niet meer actief

Ik hoop dat dat bij mij nu ook het geval is!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik hoop het ook voor je!
    enne.........ik woon ook in Lansingerland

5. Que

Que Niet meer actief

hihi,

grappig ik woon in bwijk wel toevallig zeg

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat wil na mijn idee niet veel zeggen hoor het kan wel maar kan ook tekenen zijn van ongi worden.
    Ik hoop het natuurlijk wel voor je maar alleen een test zal je uitsluitsel geven

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb dat gevoel wa tje omschrijft.. stekerig/kramperig in liezen en onder schaambot alleen bij zwangerschap... Ik hoop dat het voor jou ook geld...maar wat danjo zegt.. kan ook met je ongi te maken hebben..

Ik heb nooit ongiklachten dus vandaar dat ik er dan geen last van heb.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en ik woon in bhoek

9. Que

Que Niet meer actief

kon het vandaag toch niet laten. Heb gevoelige tepels...... Toch maar even een test gedaan maar helaas was deze negatief............ Nou wachten op :evil: en dan volgende maand toch maar weer verder klussen. Wordt er nu wel een beetje moedeloos van maand 9 is nu weer voorbij.............................................................................

Hoe krijg je dit baby willen uit je hoofd zodat je er niet mee bezig bent.... Volgens mij nooit.....................

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    volgens mij kan dat ook niet, het uit je hoofd zetten. Ik geloof ook niet dat je ei en de zaadjes pas actie ondernemen als je er niet teveel mee bezig bent, het blijft wat mij betreft toch toeval en een wonder als het lukt en daar heeft de hoeveelheid: wel of niet aan denken geen invloed op

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grappig....ik werk in lansingerland (berkel).....Wat is de wereld toch klein!

Humor.....

@que: hoop dat je alsnog positief test

Ik blijf wachten op bloed......

12. Que

Que Niet meer actief

Wat dat betreft hoop ik voor jouw inderdaad dat je snel bloed. Dan kan je weer op naar een nieuwe ronde..... Maar is je ei dan wel al geweest?

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    que meis, zeker weten niks te bekennen? he wat een domper! je was natuurlijk wel 2 dagen voor nod, meid geen bloed geeft moed, dus nog even aankijken... of voel je de red devils al aankomen? :evil:

14. Que

Que Niet meer actief

Ik heb al 2 weken het gevoel dat ze er aankomen. Moet vandaag worden en ben nu inmiddels wel al een beetje prikkelbaar nou meestal komen ze dan die dag nog... Balen.... Maar er is nog niets te bekennen dus dan nog maar rustig afwachten....

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @que, mocht er morgen nog geen duivels zijn, dan kun je morgen eventueel nog x testen, duim voor je meis!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid ik hoop dat je ongi uitblijft blijft en gewoon zwanger bent!
    dikke kus

17. Que

Que Niet meer actief

Nou tot op heden zijn ze er niet..... Misschien morgen..... Helaas geen test in huis en ook geen tijd om er morgen 1 in de stad te gaan halen. Dan maar wachten tot maandag als ze er dan nog niet zijn. En misschien wacht ik wel tot volgende week zondag. Dan ben ik een week overtijd......
    Ik hoop het zo voor mezelf dat het nu na 9 rondes eens een keer raak is!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannen hoor meissie:D!

liefs snippie

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik hoop het ook voor je:D!mooier kan je het jaar niet afsluiten toch?

20. Que

Que Niet meer actief

Ja t is echt super spannend. Iedere maand weer die zenuwen. Ik zou willen dat het allemaal veel makkelijker kon gaan! Gewoon na 1 week zekerheid hebben en ook gewoon dat je 2x per maand een kans hebt en niet 33 dagen.......

Deel Deze Pagina