@que: Ik heb geen idee of mijn ei geweest is......Heb het niet gevoeld en gebruik geen ovulatietesten........Wil het eerst een half jaar aanzien zonder "poespas" en daarna pas beginnen met ovulatietesten.....Is het na een jaar niet gelukt dan maar eens langs de huisarts.....Maar eerst maar eens met een hoop plezier en hopelijk veel geluk hard oefenen....... Jij nog succes!
meid dat hoeft nog niks te betekenen meid.ik heb hier op het forum vaker gelezen dat meiden pas later positief testen. geen bloed geeft moet
Ja maar ik wordt er nu toch echt moedeloos en gefrustreed van! Baal gewoon onwijs. Sorry hoor moet even me ei kwijt
me testen zijn niet binnen gekomen!dus wordt wachten. misschien maar goed ook! want word donderdag gewoon ongi hoor!
he balen meid! weet precies hoe je je voelt, had vandaag ook nega test. mijn symptomen waren zo hoopvol! wat kan ons lichaam (en geest vooral natuurlijk!) ons dan voor de gek houden he..... Tot nu toe nog niet echt ongi, jij? liefs humm
Nee ik ook niet wordt er boos en verdrietig om hoe dit nu allemaal maar moet lopen.....................
bah zeg! testen zijn binnen!heb ze van een vriendin gehad!zijn er maar liefs 10!vraag em niet hoe ze daar aan komt!en waarom zoveel!(ze is inmiddels 6maanden zwanger dus) maar laat ze lekker liggen ebn te bang voor een teleurstelling. dames ik hoop dta jullie snel positief testen!
dat zou niet zo'n vaart lopen hoor dames! eerst jullie dan kom ik er wel ergens achter aan!. nou dames ik ga naar bed! morgen weer aan de slag naar een lang weekend! slaap lekker voor straks en dat we maar mooi mogen dromen
Nog steeds niets...... morgen ochtend ga ik met mijn eerste ochtend urine naar de HA en hopelijk komt mijn man zijn woord na dat hij morgenochtend mij een potje sperma meegeeft zodat we eindelijk doorgestuurd kunnen worden naar de gyni
Nee nog niet en de HA wil niet testen. heb getest met mijn eerste ochtend urine vanmorgen maar helaas CB stick werd niet positief................