Heb heb in het verleden 3 maal de prikpil gehad en ben hierna mee gestopt omdat het eigenlijk niet nodig was (mediche reden). Vanaf het moment dat ik eigenlijk een nieuwe prik zou moeten krijgen heeft het ruim 90(was de tel kwijt) dagen geduurd dat ik mijn eerste menstruatie heb gehad. Hierna werden mijn cyclussen met de keer korter maar de menstruatie's waren erg lang, zat zo ruim op 2 weken. Ben intussen ook weer aan de pil gegaan maar mijn cyclussen zijn nog totaal in de war.. De laatste keer is mijn menstruatie begonnen op 26 Dec. en heeft 3 weken geduurd Shocked Ben hiervoor ook naar de huisarts geweest, de eerste dagen had wat last van krampen maar omdat ik er ook andere krampen bij had dan bij een normale menstruatie. Hij vond het allemaal niet zo erg en moest mijn volgende cyclus maar afwachten. Nu is het bloedverlies wel gestopt maar heb ik veel steekjes die soms erg pijnlijk zijn in mijn onderbuik (in/rond baarmoeder) en in mijn vagina. Ook tijdens de 'daad' is mijn baarmoedermond erg gevoelig. Is de pil nu eigenlijk wel goed betrouwbaar? Heb soms het gevoel dat hij niet eens werkt... ik slik de microgynon 30.. De huisarts vroeg nog of het een soa kon zijn maar dat is uitgesloten.