Hoii,, Ik heb een vraag, Ik heb al een paar keer getest met sensitest de midstream en de x-stra sensitive. Nu heb ik al een paar keer lichte streepjes gehad. Kan ze gewoon zien maar ze zijn licht en dun. Ben ik nu zwanger of niet? Ik heb ook met clearblue getest alleen een minnetje helaas, En ook met kruitvat cassette getest weer negatief. Ik snap er echt helemaal niets meer van! Ik ben al eerder zwanger geweest, toen teste ik met kruivat cassette positief maar werd helaas na een paar dagen toch een bloeding. Zijn die testen van sensitest nou goed? Of is het gewoon troep. Ik ben inmiddels een dag overtijd ik w8 nog een week. En dan ga ik weer testen met de clearblue digitaal lekker duidelijk! maar ondertussen wordt ik gek van het idee ben ik nou zwanger of niet!. Denk dat u het ook niet zo goed weet maar ik moest het ff kwijt. Op het forum hoor je vaak negatieve dingen. en voor mij niet echt duidelijk. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen verhaal. Groetjes
Hoi jossje, Dat is vervelend zeg! Maar een positieve test van welke zwangerschapstest dan ook,hoe licht het ook is, betekent dat je zwanger bent. (Waarschijnlijk ter overvloede maar heb je de instructies goed gelezen en niet te vroeg of te laat afgelezen?) Wacht inderdaad een week en doen dan nog een test en houd het bij 1! IS deze vaag positief maak dan even een afspraak bij jehuisarts om je bloed te laten controleren op het Hcg hormoon dan heb je meer duidelijkheid. Imke