Hallo allemaal, Ik ben normaal altijd op tijd ongesteld (22ste/23ste) en ook redelijk hevig. Nu ben ik het pas echt sinds gisteren (26 feb 09). Heb vanmorgen en afgelopen woensdag een test gedaan maar durfde er niet goed op te kijken dus beide in een tad gedaan... Zonet voelde ik toch wel dat ik even moest kijken en heel raar... 1 test (neem aan de 1e van woensdag) is een beetje verkleurd (geel achtig) maar er staat duidelijk een streepje! 1 dikke paarse en in het zwangervenster een kleine bruine? Snap er niks van! Heb altijd die testen gebruikt (vorig jaar ja heel gek op 26 feb ook een test gedaan en die was wel posi maar dat liep uit op een miskraam na 13 weken). Dus vind het echt heel raar dat er toch een klein streepje te zien is! Kan het soms zijn dat het idd een licht paars/roze streepje was maar omdat de test natuurlijk een beetje verkleurd het daarom bruinig is geworden? Het is trouwens een test van de apotheek zelf. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen want ben echt een beetje zenuwachtig! PS: 2de test is voor zover ik eruit kan halen negatief! Nu hoorde ik wel dat het kon zijn dat je wel zwanger was maar omdat het zo pril is het je weer verliest? Alvast bedankt voor het reageren. Groeten Michelle.
hoi meid, ik denk dat die eerste test gewoon vals was.. Je moet een test sowieso binnen de tijd die er in de gebruiksaanwijzing staat aflezen en niet later. Ook moeten beide strepen dan dezelfde kleur hebben ( maakt niet uit als de teststreep licht is, maar ze moeten wel bijv beide rose zijn of blauw en niet 1tje rose en 1tje bruin) en aangezien de tweede test negatief is, dan zou ik eerder op die vertrouwen dan op de test die je heel lang hebt laten liggen. Als je het niet vertrouwt zou ik voor de zeekerheid nog eens testen liefs daantje
Ben het met Daantje eens. Je moet de test sowieso binnen de tijd aflezen en niet een paar dagen later... Ik zou me er niet te druk om maken. En als je echt nieuwsgierig bent, een nieuwe test doen. (en dan wel binnen de tijd kijken... ) Heel veel succes!
Ja ok jullie hebben wel gelijk haha. Maar het blijft ontzettend raar dat ik toch overtijd was/ben en dat me ongi toch wel anders is! (nooit eerder gehad behalve 1x en toen was ik idd zwanger). Maarja dan zal ik maar weer afwachten en later weer eens testen!