Ben zwanger ( denk ik )

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamagaai, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    Hai meiden,

Kon het vanmorgen toch niet laten en heb dus 2 dagen voor mn NOD getest... :oops:
    Ik had Matcare midstream testen liggen en ik dacht ik ga het gewoon proberen. En zo waar stond er na 3 a 4 minuten een heel licht streepje.
    Ik wil niet te vroeg juichen maar een streep is een streep toch?
    Nadat ik gister toch wat bruin had verloren dacht ik echt helaas daar gaan we.... maar ik denk nu toch echt dat ik zwanger ben. Vrijdag test ik nog maar een keer.
    Heeft iemand wel eens een vals posi test gehad met matcare midstream?

Groetjes,

Een voorzichtig gelukkige mamagaai

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als het een roze streepje is die er binnen de tijd stond ben je zwanger hoor!

heb je een foto?

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Een streep is en streep ;) Gefeliciteerd!

4. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    @ Mariek 1983 Ben nu op mn werk ik twijfel ook niet echt over die streep hoor maar meer of het geen vals posi is dat lijkt me zo erg!

5. Marieke1983

daar was ik zelf ook heel bang voor, ik kon eigenlijk niet zwanger zijn (gezien de momenten waarop we seks hadden gehad) dus ik geloofde het eerst niet.

maar ja, test bleef posi en de ha bevestigde dat.

dus ja.. toch zwanger :D

heel vreemd gevoel, maar wel het beste ter wereld!

gefeliciteerd!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb met matcare nog nooooit een vals posi test gehad.. niet zwanger bleef testvlak wit.

dus eh.. denk dat je zwanger bent :)

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hoi Marieke!

Ik zag in jouwn album een CB test staan.
    . MAAR!
    nou heb ik hetzelfde als jou! Ik zie dus echt een SUPER! lichte streep van boven naar beneden! maar dan moet je ook echt goed kijken! :)

MAAR! kan pas over 8 dagen een test officieel doen omdat ik dan op me NOD zit!
    wanneer heb jij die CB test uitgevoerd?

Liefs Carien!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mamagaai, ik heb wel een keer vals posi getest met matcare midstream. Maar ik hoop dat ie bij jou gewoon positief is!

9. Marieke1983

die was 4 dagen voor mijn nod. het is trouwens een kruidvat test, maar wel hetzelfde idee als de cb.

ikzelf geloofde dat streepje niet, dacht ook niet dat ik zwanger was. het gevaar van (zover) voor je nod testen is ook dat de kans dat het misgaat nog erg groot is.

spannend! even afwachten tot je nod en nog een testje doen!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @marieke1983: ik zag je berichtje en je vertelde dat je op de verkeerde dagen had geklusd en toch zwanger bent. Wann had je je eisprong dan en wann hadden jullie geklusd? Misschien handig om te weten hihi

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb net dus ook een testje gedaan van matcare en natuurlijk veeeeel te vroeg omdat ik echt niet kon wachten en er staat en heeeeeeeel dun streepje. Je moet goed kijken, maar hij staat er wel.
    Het lukt me niet echt om hem op de foto te krijgen dus plaatsen wordt ook niks.
    Ik ga mijn best doen om het toch voor elkaar te krijgen.
    Liefs

12. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Jeetje meiden, wat een vroege testers allemaal. Zit zelf ook al een paar dagen te denken: zal ik alvast en testje wagen. Heb tot nu toe steeds de verleiding weerstaan. Wil proberen vo lte houden tot na m'n NOD (maandag).

Hopelijk blijven ze voor jullie allemaal positief dames! Misschien kunnen we allemaal dinsdag nog gaan testen.

Groetjes

13. Pinguïns

Ik kon me niet meer inhouden en nu is dat streepje zo licht dat ik eigenlijk nog nieuwsgieriger ben geworden haha.
    Ik zag ergens anders op het forum een test die een beetje lijkt op die van mij en die was wel positief dus misschien toch?
    Ik heb nu tests gekocht die je nog eerder kunt doen, dus die ga ik morgen of overmorgen proberen. Als er dan nog een vaag streepje staat, dan wacht ik toch nog eventjes tot volgende week...
    Groetjes

14. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Volgens mij kan een valste test bijna niet.
    Maar goed, je weet maar nooit. Ik zou even een andere halen voor de zekerheid. Ik heb toen ook nog een test gehaald (ik geloofde het ook niet) van clear bleu. Daar staat op zwanger of niet zwanger. Kan niet duidelijker dus.

Nou veel succes hoor. Ik hoop voor je dat het raak is. Laat je het nog even weten als je een nieuwe test hebt gedaan?

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heel veel succes.....

Probeer het idd nog eens met een ander merk morgenochtend.....En zeker ook nog eens na je NOD!

Hoop voor je dat het raak is!

16. Pinguïns

Ik heb nu een gevoeligere test besteld van matcare en die komt morgen als het goed is binnen. Dan zal ik morgen of overmorgen nog een keertje testen en dan hou ik jullie op de hoogte hoor.
    Het is echt spannend nu!
    Liefs

17. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    spanned allemaal ik moet ook nog ff
    afwachten maar kheb wet test in huis
    deze maand voor het eerst met ovu test
    gedaan erg spannend :D
    kan ook bijna niet wachten om te testen :(
    succes alllemaal hopen dat het raak is :D

18. Pinguïns

Hoi meiden,

Ik hoop dat ik vandaag de andere tests binnen krijg (had nieuwe besteld). Dan zal ik er nog wel eentje doen en hopelijk staat er dan ook een streepje. Ik ga ook van tevoren kijken of er niet al streepjes op de test staan ofzo.
    We vinden het hier erg spannend, vooral omdat ik ook de volgende symptomen heb:
    Heel moe
    Steekjes in de buik
    Soms een opgezet gevoel
    Pijn in mijn onderrug
    Raar dromen (normaal gesproken weet ik niks meer van wat ik heb gedroomd en de laatste week kan ik me iedere ochtend herrineren wat ik heb gedroomd)

Ik hoop dat dit voortekenen zijn. Toen we gister dat streepje zagen, waren we stiekem al een klein beetje blij.
    Het is wel erg vroeg voor de test, maar dit is onze eerste ronde en de cyclus is niet begonnen zoals normaal. Ik kreeg halverwege de pil een bloeding en toen zijn we gestopt, dus we weten niet of dat al mn ongi was of niet.
    Vandaar de vroege tests dus.

Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hallo

Ik mag over een paar dagen testen...
    Maar mijn borsten lekke al melk...
    ben ik zwanger?

20. Pinguïns

Hoi Minkep,

Ik heb geen idee, zelf zou ik wel testen vandaag dan denk ik.
    Mijn borsten zijn ook best wel gevoelig maar er komt nog niks uit.
    Veel succes en hou ons op de hoogte he?
    Liefs

Deel Deze Pagina