test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bee097, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Wat betekend het als het plus tekentje bij de zwtest onduidelijk is? 1 streepje ervan is lichter..:S :)

Xx

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is streepje wel even dik als andere streep?

3. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    ja even dik, alleen het is bijna niet te zien, maar toch zit er wat.. en ik weet nou niet wat ik er van moet maken.. ik ga van de week nog een test doen, als ik niet ongesteld word.. :)

4. MvN

MvN Niet meer actief

maak er anders eens een foto van en dan kunnen wij even mee beoordelen ?

5. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Hey,

Die foto heeft geen zin, het is te onduidelijk.. je ziet het niet goed op de foto.. maar weet niemand wat het het nou kan betekenen? een onduidelijk streepje bij de plus.. de plus zelf.

Xxxx

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb je inmiddels nog getest?
    Had de eerste testen ook heel vaag hoor. Er stond wel een streepje alleen moest je wel goed kijken. Vooral bij de eerste, moet de test echt in hte licht houden om iets te zien. Maar een aantal dgn later knal positief!

Laat even weten wat er uit komt?

X Suzie

7. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey suzie83

nee nog niet weer getest, ga ik deze weekend doen, want dan moet ik (hopelijk niet ongesteld worden) Ja ik wist t niet met die test, ik dacht negatief.. maar toch zag je heel onduidelijk nog een streepje dat het een plus maakt..:S naja ik zie het wel in het weekend:)

xxxx

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Na hoeveel tijd zag je een plusje dan? Als je te laat afleest kan het een indrooglijntje zijn. Maar in principe is 2 streepjes positief.

Dat je het geduld hebt om pas dit weekend weer te testen, knap hoor. Ik testte meteen de volgende dag weer.

laat het maar even weten! Ik duim voor je!

XX

9. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey

Ja ik wil wel weer testen, maar wil graag w8ten tot ik niet ongesteld word, wil niet mrgn misch negatief aflezen:( haha.. maar ik kan ook echt niet wachten..naja wie weet, doe ik het straks toch nog;) heb het in huis:)

Maar jij hebt het over 2 streepjes? ik heb een kruidvat test gehaald, en daar moet je een plusje krijgen.. als je zwanger bent,.. en min is niet zwanger....

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

ja dat bedoel ik, bij de ene wordt het een plusje en bij de andere test krijg je 2 streepje. Zelfde idee alleen dan anders :( .

Spannend!

11. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Ik vind het erg spannend.. maar ben bang om weer teleurgesteld te worden eigenlijk.. eerdere pogingen;)
    het was niet een indrooglijntje, het was direct in die 2 minuten en ik bleef kijken.. terwijl ik het neerlegde.. en ik schrok want ik zag gewoon voor mij gevoel een plusje.. maar die ene lijn was lichter als de ander.. echt raar.. maar ik ga snel weer een test doen.. wie weet straks nog;)

kus

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Gebeurd wel vaker, in het begin heb je soms te weinig HCG in je urine voor een duidelijk positieve test. Maar als je niet zwanger bent, geen HCG dus moet de test helemaal niet reageren.

Testen zou ik zeggen!

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Welk merk test is het?
    De kruidvat testen van 7 euro die met +je geven nameklijk veel vals positief aan :S

14. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    ja het was een kruidvat test, maar ja toch ga je er van uit dat de uitslag goed is.. maar bedankt voor de tip;)

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    daarom raad ik je aan een kruitvat test te halen kost wel 10 euro maar heb je alleen 2 streepjes en geen plus dus hoef je maar te kijken of er 2 lijntjes staat bij een plus moet je kijken of je 3 lijntjes ziet

16. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ testen voor 5 euro,die zijn het beste en worden hier op het forum heel veel gebruikt met goede en duidelijke resultaten (je betaald voor 2 testen 5 euro)

Deel Deze Pagina