pijnlijk gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lil devil, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil devil

lil devil Lid

26 okt 2008
    16
    0
    0
    kapster, alpha hulp
    tilburg
    hallo.

ik heb even een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen, maak me namelijk nogal zorgen erover

ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, morgen 6 weken. maar ik heb al 3 weken last van buikpijn, soms toch wel pijnlijke steken, maar de hele dag een beetje een rommelig gevoel, niet echt pijn, maar fijn is anders
    herkent iemand dit? ik had het al aangegeven aan de huisarts, maar die zei dat het waarschijnlijk bandenpijn was. had iemand dat gevoel ook de hele dag een rommelig gevoel? vindt het toch wel een beetje eng
    gr lil devil

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi,

Ik heb vijf voldragen zwangerschappen achter de rug en bij allevijf had ik dat in het begin. Zowel de groeiende baarmoeder doet zeer alswel je darmen die flink van slag kunnen zijn: verstopping of juist diarree, of helemaal feestelijk: allebei, al dan niet gepaard met winderigheid :p

Bij de eerste twee zwangerschappen was ik daar vreselijk ongerust om, bij de laatste drie juist als ik die pijntjes NIET had. Het is ook nooit goed hè ;)

Ik zou je niet te veel zorgen maken. Als het mis gaat kun je daar toch helemaal niets aan veranderen... en dat is heel makkelijk praten - ik weet het - ik vond ook altijd wel iets om me zorgen over te maken ;)

Sterkte met je zorgjes en ik wens je een fijne zwangerschap (oh ja, gefeliciteerd!)

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    meis probeer te genieten van je zwangerschap nog 6 weekjes erbij en je bent uit de gevare zone, maar hoemeer jij stresst hoe erger alles lijkt te worden, en het is niet goed voor je frummeltje.
    het is normaal om pijn te hebben in je bm, en in je buik rommelige darmen horen er ok bij.

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben in het begin van mijn zwangerschap zelfs naar het ziekenhuis gestuurd door de dokter omdat ik zo'n ontzettende buikpijn had. Bleken mijn darmen te zijn i.c.m. groeiende baarmoeder.
    De pijn zakte wel af, bleek af en toe pijn doen, af en toe ook niet. Heeft nog wel een paar weken geduurd en nu heb ik het ook nog steeds met vlagen. Nu heb ik weer een paar dagen pijn in m'n buik, last van m'n liezen dat uitstraalt naar mijn benen.

Hoort er allemaal bij hoorde ik :)

Deel Deze Pagina