Na 3 dagen overtijd, heb ik positief getest. Helaas kreeg ik daarna een soort van ongi (donkerbruin..), die ong. 9 dagen aanhield maar niet veel was. Dus waarschijnlijk is het toch wel misgegaan. Ik heb echter een week na de 1e test nog wel een 2e positieve test gehad. Hoe lang blijft de stof hcg in je urine en kan je zelfs na een vroege miskraam positief testen of ben ik stiekum toch nog wel zwanger??
Ze zeggen dat HCG nog een tijd in je bloed blijft, maar als je alleen bruin verlies hebt gehad kan het ook zo zijn dat je nog zwanger bent. Ik dekn dat je maar een afspraak moet maken bij de HA.
je ozu nog zwnaegr kunnen zijn als je idd geen echt rood helder bleod hebt verloren.. maar misschien is het ook niet goed.. je moet zo ie zo naar de dok gaan.. en de urine kan ligt eraan hoealng je zwnager bent geweest een aantal weken in je urine blijven zitten
@Me2 Hcg is na een miskraam snel uit je bloed...het blijft echter wel langer in je lichaam (urine) zitten...het kan tot 8 weken...als het hcg uit je bloed is wil dat zeggen dat het bloeden snel stopt... In jou geval zou ik zeer zeker naar je ha gaan voor een bloedtest... Doen hoor...misschien ben je nog wel gewoon gelukkig zwanger... Ik duim voor je...succes!
Ik kan me alleen maar aansluiten wat hier boven is gezegd: In je urine kan het 8 weken blijven zitten, in je bloed is het er sneller uit Bruin bloedverlies aan het begin van een zw. schap komt wel vaker voor Je kan bij je HA een bloedtest aanvragen om te kijken of je nog zwanger bent, of misschien wel een doorverwijzing voor de gyn. voor een echo. Veel sterkte!
Ik ga morgen de vk bellen, wordt gek van de onzekerheid. Heb nog steeds last van een beetje bruine afscheiding, niet veel maar het duurt nu al twee weken! Als ik toch zwanger blijk te zijn, is het nu al ruim 6 weken, dus dan kunnen ze het met een echo zien, toch???
Ja, als je 6 weken zwanger bent kunnen ze in ieder geval een zwangerschapsring zien en heel misschien zelfs al wel een hartje. Sterkte meis, kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Ik duim voor positief nieuws! Houd je ons op de hoogte? Groetjes, Wendy
Heb ik net gebeld, hebben ze alleen telefonisch spreekuur dinsdag tm donderdagmorgen! Dat zijn net de dagen wanneer ik werk, dan moet ik toch de huisarts maar bellen.. Ik ben niet zo'n fan van onze huisarts, maar ja.. Ik laat het jullie nog weten.