Hoe lang blijft de stof hcg in je urine?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smeetje, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Na 3 dagen overtijd, heb ik positief getest. Helaas kreeg ik daarna een soort van ongi (donkerbruin..), die ong. 9 dagen aanhield maar niet veel was. Dus waarschijnlijk is het toch wel misgegaan. Ik heb echter een week na de 1e test nog wel een 2e positieve test gehad. Hoe lang blijft de stof hcg in je urine en kan je zelfs na een vroege miskraam positief testen of ben ik stiekum toch nog wel zwanger??

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ze zeggen dat HCG nog een tijd in je bloed blijft, maar als je alleen bruin verlies hebt gehad kan het ook zo zijn dat je nog zwanger bent. Ik dekn dat je maar een afspraak moet maken bij de HA.

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    je ozu nog zwnaegr kunnen zijn als je idd geen echt rood helder bleod hebt verloren.. maar misschien is het ook niet goed.. je moet zo ie zo naar de dok gaan.. en de urine kan ligt eraan hoealng je zwnager bent geweest een aantal weken in je urine blijven zitten

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @Me2

Hcg is na een miskraam snel uit je bloed...het blijft echter wel langer in je lichaam (urine) zitten...het kan tot 8 weken...als het hcg uit je bloed is wil dat zeggen dat het bloeden snel stopt...

In jou geval zou ik zeer zeker naar je ha gaan voor een bloedtest...

Doen hoor...misschien ben je nog wel gewoon gelukkig zwanger...

Ik duim voor je...succes!

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    @Ninetje

Yep sorry, ik bedoel dat HCG nog lang in je urine zit. In je bloed is het er sneller uit.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik kan me alleen maar aansluiten wat hier boven is gezegd:

In je urine kan het 8 weken blijven zitten, in je bloed is het er sneller uit
    Bruin bloedverlies aan het begin van een zw. schap komt wel vaker voor
    Je kan bij je HA een bloedtest aanvragen om te kijken of je nog zwanger bent, of misschien wel een doorverwijzing voor de gyn. voor een echo. Veel sterkte!

7. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik ga morgen de vk bellen, wordt gek van de onzekerheid. Heb nog steeds last van een beetje bruine afscheiding, niet veel maar het duurt nu al twee weken! Als ik toch zwanger blijk te zijn, is het nu al ruim 6 weken, dus dan kunnen ze het met een echo zien, toch???

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, als je 6 weken zwanger bent kunnen ze in ieder geval een zwangerschapsring zien en heel misschien zelfs al wel een hartje. Sterkte meis, kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Ik duim voor positief nieuws!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes, Wendy

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    suc 6 meid , en ik duim voor een positieve uitslag voor je ...knuf asjuh

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Sterkte meis, ik ga ook voor je duimen!
    Liefs, mussie

11. pammy

pammy Actief lid

sterkte en ik duim ook voor je

12. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook ik ga duimen voor positief nieuws!!

Kop op!!

Groetjes,Alida

13. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heb ik net gebeld, hebben ze alleen telefonisch spreekuur dinsdag tm donderdagmorgen! Dat zijn net de dagen wanneer ik werk, dan moet ik toch de huisarts maar bellen.. Ik ben niet zo'n fan van onze huisarts, maar ja.. Ik laat het jullie nog weten.

Deel Deze Pagina