zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mariska2005, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Volgens mij heb ik met alle testen die er zijn getest haha maar mijn eerste test was idd die van de KV 2v5. Zelfs de HA zei zo die zijn gevoelig omdat ik al voor me NOD had getest

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik teste eerst in een potje en 2 positieve testen, beide clearblue 1 digitaal en 1 met zo'n plusje. Maar omdat ik nog een test wilde doen waar mijn vriend bij was had ik het potje laten staan en weer zo'n digitale gedaan, nou die deed het mooi niet hoor, hij zei niet of ik wel of niet zwanger was maar hij gaf een foutmelding aan, naar mijn idee absorbeert het waarschijnlijk toch minder goed als het koud is.

3. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    hallo dames,ik ben nu 6 dagen overtijd geen enkel bloed spoor te zien:(weet niet meer wat ik ervan moet denken wel of niet zwanger.misschien gewoon maar weer een testje wagen of gewoon nog maar ff wachten??vindt het steeds zonde van me geld als ik steeds geen zekerheid heb.maar laat me dan een duidelijk streep zien of ongesteld worden zodat ik weer voor de volgende ronde kan gaan.sorry dames moest het ff kwijt:( groetjes

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    en mariska alweer getest het kan ook door stress komen dat het weg blijft en somige vrouwen willen zo graag zwanger worden dat de ongi weg blijft maar het kan ook nog zo zijn dat je later hcg aan maakt dus af wachten groetjes en sucees

5. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

mariska, heb je al meer duidelijkheid?

anders even langs de HA? bloed laten prikken. (kost je niks behalve tijd)

6. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    hoi dames nog steeds geen bloed.heb sinds cb ook geen test meer gedaan.ik zat te denken om toch maar ff snel nog een test te kopen kijken wat er nu komt zo niet ga ik toch langs me ha idd voor bleodprikken.ik laat het weten.xxxx

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    en mariska heb je getest ik ben heel benieuwd

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Spannend hoor. En weet je al meer inmiddels?

9. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    hallo dames.heb getest en eindelijk duidelijk heid want ben ZWANGER hahahah overduidelijk 2 strepen van kruidvat test.ben superrrrrrrrrrrrrr blij.liefs mariska

10. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Zo onwijs gefeliciteerd echt heel leuk :D ik hoop dat je een fijne zwangerschap krijgt!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeee gefeliciteeeeeerd!!

:D

12. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief