hallo iedereen graag wou ik van jullie weten welke ovu testen jullie gebruiken ik heb nu die van predictor ik had hiervoor die van kruidvat maar die schenen niet goed te zijn
Ik heb die van sensitest en ben daar erg tevreden over. Deze maand voor het eerst gebruikt en uitgevonden dat ik 6 dagen later dan verwacht ovuleer! Zie album voor het verloop!
Nou ik gebruik MatCare, zijn niet echt duidelijk Had gisteren me eisprong en hij gaf niet knalpositief, vandaag is ie mega licht, Merkte gelukkig aan me temp dat ik me eisprong had. Heb ook die van Babyboomshopt, maar die zijn echt waardeloos! KV geeft altijd positief aan Dus niet meer nemen... De digitale CB gaf geen enkele dag positief aan (zal wel komen doordat ik ook geen LH had ) Dus ben wel benieuwd meiden.. WELKE TESTEN DUS ECHT GEVOELIG zijn en wel echt betrouwbaar (dus dat ik ee duidelijke 2e streep dus knap posi zie )
Hoewel ik hem nog niet zo lang gebruik (2 maanden nu) vind ik de MatCare testen wel ok. Ik vind er vrij makkelijk mijn ei mee. Moet er wel aan toevoegen dat ik hem dan wel vind, maar dit tot nu toe nog geen positief resultaat heeft opgeleverd
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik zit er ook aan te denken om ovu-testen te gaan gebruiken, maar ik lees zoveel verschillende verhalen. Welke zijn nu echt goed? Over die van sensitest lees ik wel veel positieve verhalen, maar welke soort hebben jullie dan? Zijn ze snel binnen van sensitest als je ze via internet besteld? En kan zo'n pakketje gewoon door de brievenbus, want ik zit er niet op te wachten dat het bij de buren wordt bezorgd, ookal is het een discrete envelop. Wat een boel vragen weer..... Alvast bedankt!
Hoi Droombeebje, Die van sensitest krijg je gewoon in een witte envelop thuisgestuurd Gaat door de brievenbus En als je met Ideal betaald worden ze gelijk de volgende dag verzonden Succes!!
Ik was juist heel tevreden over kruidvat, maar ik heb ze maar 1 maand gebruikt (in die ronde was het gelijk raak). Die van sensitest staan ook heel goed bekend.
Deze maand een combi gebruikt: de Mat Care ovulatietesten en rond mijn verwachtte (en aangevoelde) eisprong de ClearBlue digitaal. De laatste is prijzig, maar ik vind 'm superduidelijk, geen gerommel met vage streepjes. Nu afwachten of het wat heeft uitgemaakt
Dank je wel voor jullie antwoorden. Hebben jullie de dipsticks van sensitest of zijn alle soorten wel goed?
Dank je wel voor je reactie. Ik ga ze vandaag ook maar eens bestellen. Dan heb ik ze misschien nog net binnen om te gaan testen deze ronde.
Hoi allemaal, Hier nog even een kleine tip: ik heb eerst de ovu testen van sensitest gebruikt (niks mis mee) maar vond het wat te duur worden. Nu heb ik ontdekt dat je via martkplaats, heel goedkoop via een handelaar aan ovu en zwtesten kunt komen! Zoek op ovulatietesten en je komt bij ovatest in Utrecht uit. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de levering en werking van de testen! liefs,