zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door channing, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channing

channing Nieuw lid

11 sep 2006
    2
    0
    0
    Hallo allemaal, Ik denk dat ik wel wat advies kan gebruiken. Ik slik al bijna 10 jaar de Pil en heb nog nooit een menstruatie overgeslagen. Ik was altijd regelmatig. Vorige week zondag had ik dus ongesteld moeten worden. Dat is dus niet gebeurt. ik heb al 2 keer een test gedaan van de apotheek en beiden keren waren negatief. Ik heb nu wel al dagen last van mijn(onder) buik. Een soort van steken en zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen af en toe last van witte afscheiding maar niet veel. 's nachts moet ik vaak naar de wc en overdag ga ik ook eigenlijk wel meer dan normaal. Ik voel me ook niet echt heel lekker een beetje duf of zeg maar loom.
    Kunnen jullie mij advies geven?????

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ben je toevallig de afgelopen strip een keer flink ziek geweest? (buikgriep, overgeven, diaree).. Dan KAN het zijn dat er iets tussendoorgeglipt is zeg maar... (dat dus de pil er mee uitgekomen is, zonder dat het zijn 'werk' heeft kunnen doen)
    Verder zou ik niet weten wat voor advies ik je zou moeten geven... alleen.. over een paar daagjes nog eens testen?
    Als die ook weer negatief is, zou ik wel naar de huisarts gaan, die kan een bloedtest doen en eventueel (laten) onderzoeken of je pil nog wel 'zwaar' genoeg is voor je.
    Als je al 10 jaar (of lange tijd) dezelfde pil slikt zou het dus kunnen dat je aan een zwaardere pil zou moeten.

Dus... nogmaals testen over een paar dagen zou ik zeggen...

3. channing

channing Nieuw lid

11 sep 2006
    2
    0
    0
    Ik heb altijd netjes mijn pil geslikt en ben niet ziek geweest. Geen diarree gehad. enz. Ik heb de dokter ook al gebeld en die zei ook al dat ik een paar dagen later weer moest testen. Dus vandaag voor de 2de keer getest en negatief. Ik wacht weer een paar dagen en dan test ik weer. De arts adviseerde me wel om te stoppen met de pil omdat doorslikken niet verstandig was als ik toch zwanger bleek te zijn. Dus heb ik gedaan.

4. lovely21

lovely21 Lid

4 sep 2006
    40
    0
    0
    Umhh ik weet het ook niet echt , mijn onderbuik zeurt ook alleen ik moet nog 6 dagen wachten en bij rommelt het al 3 dagen , normaal als ik ongesteld moet worden vol ik dat pas de dag van te voren ofzo maar nu is het wel anders ,
    Het stukje afscheiding ben ik zelf ook niet helemaal uit dan weer wel dan weer niet , umhh
    Ik hoop dat er snel duidelijk heid komt voor je !!
    Ik duim voor je !!

Liefs Lovely

5. neleke

neleke Lid

7 mei 2006
    43
    0
    0
    Studente
    Affligem
    Bij de pil er er altijd nog een hele kleine kans dat je zwanger kan worden. Heb zo ook iemand gekend. Slikte ook altijd de pil,nooit overslagen enz.. en toch zwanger geworden. De pil betrouwd voor 99,9% en er blijft die 0,1%...

Deel Deze Pagina