weet iemand wat dit is. Dit heb ik nog nooit gehad. Heb soms wel last van doorzichtig drinkwater net vruchtwater. Maar geen wit slijmerige geurloze. Heb 1 dochter van 11 maanden oud. En ben wel bezig met mijn vriend voor de 2de als dat ons gekunt is. moet tussen de 6 en 10 worden. Mijn vorige men was 2 dagen begon met heel dun donker bruin bloed na heel helder super rood dun bloed..had alleen last van bloeden tijdens de gemeenschap en na wc gaan. mij is gezecht dit is een mentruatie..tog heb ik twijffels heb wel testen gedaan die gewoon negatief zijn..
hey wat vervelend ik kan je geen antwoord geven als de testen nog negatief zijn denk ik dat je niet zwanger was ,dat waterachtig verlies hebben vele na hun eisprong maar jij zelf kend jou lichaam beste en weet dat normaal is en wat niet . volgens mij is beste even langst dokter te gaan laat hem bloed trekken en mss weet die raad kan verschillende redenen zijn er kunnen hier verschillende mensen mening op geven zowel positief als negatief maar elk lichaam regaeerd anders en bij sommige wijst zwangerschap andere niet ook al hebben ze zelfde sompthomen wil je niet teleurstellen maar probeer gewoon even te wachten of langst dokter te gaan die kan jou met zekerheid wij kunnen jou niet de zekerheid geven dat je zwanger bent of van waar dit moet komen hoop dat je snel meer weet en uit de onzekerheid bent liefst