dank je wel allemaal maar ik deed vandaag weer een test en die was wat lichter van kleur is dat een teken dat het mis gaat???
Was dat precies zo'n zelfde test? Ik denk namelijk dat je geen appels met peren kan vergelijken. De ene test is nou eenmaal anders als de andere. Heb je een reden om te denken dat het misgaat dan??? Buikpijn? Steken? Bloedverlies? Ik denk dat je er weinig van kan zeggen, behalve af te wachten
Hmn.. misschien is het een vroegtijdige miskraam? Hoop het uiteraard niet voor je! Maar je kan niet positief testen en dan negatief. Zeker niet met de kruidvat. Heb nog nooit gehoord dat iemand positief testte en niet zwanger was. Waarom koop je morgen anders niet een Clear Blue Digital, dan weet je het zeker. Succes!
Ik heb in het begin ook last gehad van een zeurende pijn in mijn liezen, zegt niets hoor, kijk maar naar mijn banner
de kleur van een test zegt niks. bij mij was de test streep donkerder en de andere lichter zegt niks. die pijntjes horen er bij! lekker genieten mop!
ben net naar de huis arts geweest en daar was de test negetief na thuis komst zag ik wel een heel dun streepje,maar voor ik naar de arts ging had ik er zelf nog een van kruitvat gedaan die met de kruisjes en die was ineens een stuk donkerder dan van de week. volgens de arts geld die van haar ik snap er niets meer van en word hier zo verdrietig en onzeker van
Hoe moeilijk ook, je moet even een paar dagen afwachten. Je zwangerschap, die er volgens mij echt wel is, is gewoon nog heel erg pril. Als ik je verhaal goed heb gelezen is morgen pas je NOD. Sommige meiden testen pas een paar dagen daarna licht positief, terwijl jij nu al positief test. Dat lijkt me een goed teken. In het begin kan het nog zo makkelijk mis gaan (dat kan helaas bij jou ook), maar het kan even goed wel goed gaan. En dan is je test over twee à drie dagen duidelijker dan nu. Ik duim met je mee.
die in het midden ligt is bij de huisarts afgenomen en de andere zie je toch echt dat ze donkerder zijn dan woensdag toch??
nee de twee buitenste zijn van woensdag en de drie binnen in van vandaag.zie dat de binnenste dokerder zijn dan de buitenste van woensdag
die helemaal in het midden wat is dat voor een test? Ja meid er zijn gewoon duideijke strepen, je bent gewoon zwanger hoor!!!