@cindy ik weet het..'t is een beetje een idiote hobby natuurlijk. elke gek zn gebrek en ja ik weet idd wanneer ik ongesteld ben geweest enz. dinsdag 17 nov. was mijn strip afgelopen, vrijdag 20 nov. werd ik ongesteld (tm woensdag, 6 dgn) en ben woensdag 25 nov. aan mijn nieuwe strip begonnen. Donderdag 26 nov. pil vergeten, 2 dagen later ook.
dus als ik het goed heb berekend zou je 17 december weer ongi moeten worden... Ja het zou kunnen allemaal hoor....het is alleen te vroeg om te testen nu. Je kunt pas op je NOD dus 17 dec testen... Het enige wat je nu kunt doen is stoppen met je pil....en afwachten. Krijg je nu ontrekkingsbloed weet je dus ook dat je niet zwanger bent, wordt je niet ongi na het stoppen nu afwachten en op 17 december testen en je weet of je zwanger bent...
Je zegt wel elk gek zijn gebrek maar ik vraag me af wat je eraan hebt om je temp te meten? Wat was het nut? Als ik eerlijk mag zijn ken ik me maar een reden bedenken, dat de reden was om te weten of je een eisprong had?
@cindy24 sommige gewoontes hebben geen nut, deze ook niet, maar het viel me toen ineens op dat mn temperatuur gestegen was. misschien vind ik het gewoon interessant om mn temperatuur bij te houden..
Uhm...sorry dat ik me ermee ga bemoeien, maar, deze topic krijgt een heel ander onderwerp..haha. maarja, ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het kan, dat de verhalen er zijn van pil vergeten, en dan zwanger. terwijl de pil de eisprong niet door laat gaan. zo kennen wij ook iemand met dat verhaal, maar ik heb zo mijn twijfels. groetjesss
Terug naar ts! Duidelijk een positieve test! Lijntje is wat lichter omdat je ook vroeg getest hebt, dus nog geen megahoeveelheden HCG! Maar als de test zo duidelijk is, GEFELICITEERD!!!!!
haha leuk dat er nu ook een ander onderwerp tussen door komt.geef niets iedereen moet zijn zorgen kwijt!!
heb gisteren weer een test gedaan en weer harstikke positief. heb ook steekjes en mijn borsten zijn gevoelig,maar ja kan pas vrijdag terug naar de huisarts. voel sinds gisteren ineens mijn borsten niet meer zo pijnlijk doen dus maak me nu daar weer zorgen over
Niet iedereen houdt gevoelige borsten, dus hou nog even hoop Isa. Mn vorige zwangerschap had ik helemaal geen gevoelige borsten, ja tijdens de innesteling maar voor de rest niet. *duimt toch nog even door voor de zekerheid*
verder ga ik me niet in dit topic mengen, maar het kan dus wel. 1x de pil vergeten, of ziek zijn geweest ofzo kán leiden tot een eisprong. Dit ligt er ook aan wanneer je de pil vergeet en aan je lijf. Maar het kan dus wel, en je hoeft hier geen onttrekkingsbloeding voor te hebben gehad! *breekt weer uit*