ovu test positief of niet ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wonder2, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonder2

wonder2 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik ben nu vanaf donderdag bezig met ovu testen.
    deze gaven steeds licht positief aan ( dus negatief)

deze testen deed ik steeds om half 2 smiddags,
    maar nu lukt mij dat vanmiddag niet, dus heb ik om 10 uur de test gedaan, die is echt een stuk donkerder, ik vind hem zelfs gelijk aan de controle streep, maar maakt het nu zoveel uit dat ik het sochtends heb gedaan ?? ik heb al een zoon 10 maand, hij was deze nachts wakker om half 3 en heb toen ook geplast en dan plas ik sochtends om half 6 weer als hij wakker is dus het is niet mijn eerste ochtend urine waar ik mee heb getest....

is deze nu positief en kan ik er vanuit gaan dat mijn eisprong bijna plaats gaat vinden of is deze "vals"positief.. om dat ik het niet net als andere dagen om half 2 heb gedaan. ??

(duidelijker foto maken lukte niet.)

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    De LH komt pas 's middags echt goed tot zijn recht.
    Dus als je 's ochtends al positief test, kan het m.i. alleen nog maar beter worden vandaag.
    Je zou het vanmiddag alsnog nog een keer kunnen testen voor de zekerheid.
    Sommige meiden missen hun ei binnen 24 uur, en dan wordt aangeraden om 's ochtends en 's avonds te testen.
    Just in case: Ik zou iig gaan klussen! :p

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind hem positief maar echt een slechte foto
    moest echt effe goed kijken

4. wonder2

wonder2 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt... met mijn mobiel foto maken lukt prima, maar met de camera :(:( maakt hele wazige foto's

5. misa

misa Niet meer actief

#5 misa, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2009
    Ik denk ook positief, al is de foto slecht zichtbaar! Ik zou ook nog een testje doen voor de zekerheid!

Vraagje van mij:
    Ik ben nu ook aan het ovu- testen en ik heb vandaag (elke keer tegen 6 uur s'avonds) een iets lichtere streep dan de controlestreep. Ik denk dat ie morgen of overmorgen dus goed is! Nu ben ik benieuwd wanneer ik het beste kan gaan klussen.
    We hebben zaterdag en maandag geklust.
    Als ik nu woensdag klus, werkt het dan eventueel donderdag nog wel? Kan ik dus beter woensdag of donderdag klussen?

Help, heb deze maand zoveel hoop, maar wil het wel 'goed' doen!

Liefs

6. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag EN donderdag?! :D

7. wonder2

wonder2 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap ook nog niet veel van die ovu testen.... maar ik heb iig nog een test gedaan en die was echt duidelijk... de test streep was misschien zelfs wel iets donkerder,

dit betekend dat toch dat ik binnen 24/48 uur mijn eisprong heb...
    gister hebben we "geklust" moet het dan vandaag ook of is morgen ook prima... ?

8. misa

misa Niet meer actief

Ja, volgens mij komt er binnen 24/48 uur een ei. Maar zaad heeft ook nog even nodig om zijn weg naar boven te banen. Dus ik denk nu klussen.

Lastig he!

Maar ze zeggen toch ook: om de dag is beter dan elke dag ivm het aanmaken van zaad?

Deel Deze Pagina