Zwanger of niet....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kockie, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kockie

Kockie Lid

2 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen 2 keer met nieuwe urine een test gedaan (matcare), en zie een heeeeeeeeeel vaag streepje... Maar, nog voordat de controlestreep echt goed opkomt is het streepje na 1 minuutje weg.

Wat is het dan.... Zwanger of niet.... :(:(:(:(

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hoeveel dagen ben je overtijd?

misschien eens een ander merk van test proberen!

het feit dat het streepje toch komt...

3. Kockie

Kockie Lid

2 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben 4 oktober met de pil gestopt en niet meer ongi geworden.. Ik voel me eigenlijk prima, maar mijn vriend geeft aan dat ik zo giga snurk de laatste tijd :D En heb al een hele tijd een zwaar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.....

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm heel vreemd.. Ik zou eens een andere test proberen als ik jou was!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als het streepje meteen weer wegtrekt, dan is de test helaas negatief.
    Ik heb dat ook een keer gehad en ik was niet zwanger.

6. Alita

Alita Niet meer actief

koop de kruidvat 2voor5euro meid!!! succes maar eigenlijk hoort het streepje te blijven staan...

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    heb je de matcare ultra testen? daar teste ik 5 dagen voor nod posie mee. en idd het streepje moet blijven staan.

succes

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmmm vreemd ja
    ik zou toch even een ander testje kopen en als die nega is even bij de dokter langs gaan
    want er klopt iets niet denk ik zo als je al vanaf okt niet meer ongi bent geweest
    succes

9. Kockie

Kockie Lid

2 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks allemaal!
    Morgen maar even naar de kruidvat voor een nieuwe test.... Ben benieuwd.....

10. Alita

Alita Niet meer actief

succes meid!!!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ehm.. Het is heel normaal hoor dat je na pilstop lang niet ongesteld wordt. Je natuurlijke cyclus moet dan eerst nog op gang komen namelijk! Ik moest zelfs maar liefst 126 dagen op mijn eerste echte ongesteldheid wachten na pilstop (en ik heb wat testjes versleten :)). Er zijn hier nog veel meer meiden op dit forum die ook erg lang moesten wachten. Ben zelfs nog naar de dokter geweest. En die zei dat het soms wel een half jaar tot een jaar kon duren voordat je weer een normale cyclus hebt na de pilstop. Gelukkig was mijn cyclus (na mijn eerste echte ongi) gelijk weer regelmatig.

TS: ik hoop voor je dat je gauw positief test en dat je lekker zwanger bent. En anders hoop ik dat je cyclus vlug op gang komt, zodat je weer verder kunt.

12. Alita

Alita Niet meer actief

nou ja normaal? ik weet het niet hoor sommige vrouwen hier hebben dat maar of het nu zo normaal is?!

13. Kockie

Kockie Lid

2 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen een kruidvat test gedaan helaas negatief......
    Iedereen bedankt voor het reageren.

14. Alita

Alita Niet meer actief

aah jammer meid

Deel Deze Pagina