zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anne1990, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Waarom tot volgende week wachten voor je naar d ehuisarts gaat? Je gaf aan dat deze klachten hele vervelend zijn dus zou metene even een afspraak maken, misschien is het net als bij mij, met ijzerpillen zo verholpen.

Jong moeder worden is leuk maar ook hele zwaar, ik kan erover mee praten. Wij hebben er bewust voor "gekozen" maar net als Claire zegt, het is echt 100% teamwork zeker als je jong bent. Ikzelf ben op latere laaftijd nog een keer moeder geworden en ik moet zeggen dat ik er, nu ik wat ouder ben, er dubbel zo veel meer van kan genieten als toen ik jong en onzeker was.

2. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    @ anne
    ik ben zelf jonge moeder

heb mn dochter gekregen toen ik 20 was en ze is nu net 5.
    Mijn moeder was 19 toen ik kwam en mn pa 23.
    Dus die zijn nu jonge opa en oma hihih
    vind het wel heerlijk hoor jonge moeder aleen kijken ze op school af en toe raar hihi

xx

3. Anne1990

Anne1990 Lid

11 jan 2010
    7
    0
    0
    kleding maken
    groningen
    waarom ik tot volgende week wacht is omdat ik nu geen vervoer heb en lopend is dit niet te doen:(
    volgende week heb ik weer vervoer en heb een afspraak staan voor aankomende donderdag:) ik hoop dat hij weet wat het is!

leyshena
    mijn moeder was 24 en mijn vader was 27.
    ze zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden toen ze dachten van het lukt niet was ze ineens zwanger:)
    om eerlijk te zijn wachten mijn ouders en schoonouders al op een klein kindje maar ik zou wel graag jonge moeder willen worden:) mijn vriend is nu 24.

Deel Deze Pagina