Niet ingedaalde teelbal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summergirl2, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben per 3november gestopt met de pil nu zijn we met de 3de ronde bezig om zwanger te worden. Mijn man heeft 1 teelbal die niet helemaal is ingedaald. Weet iemand ook als de kans op een zwangerschap nu kleiner hierdoor is?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Het kan.. maar het hoeft niet!! Er zijn zat vrouwen die zwanger zijn geraakt door een man met 1 bal..
    Mijn man had het ook, maar die is ervoor naar het ziekenhuis geweest en in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet geeft!
    Volgens mij ligt het eraan welke bal.. Anders zou je even moeten googlen heb ik toendertijd ook gedaan

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik ken ook iemand die dat heeft en hij heeft 2 gezonde kinderen
    !

4. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok dankjewel dat klinkt alweer wat positiever!
    Ik heb idd al wel gegoogled maar daar staan heel veel negatieve dingen. Hij heeft wel 2 ballen maar de rechter zit zeg maar bij zijn lies en is dus niet ingedaald. En hij heeft hier eigenlijk nooit wat mee gedaan. Nu we zo bezig zijn met zwanger proberen te worden dachten we hier eigenlijk pas aan.

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Misschien aan je ha vragen? Die neemt vast wat onzekerheid weg bij jullie.Hoop dat jullie gauw zwanger zijn:)

Succes en veel geluk!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De zaadkwaliteit kan verminderd zijn. Je zou de huisarts kunnen vragen om een zaadonderzoek. Omdat je een medische indicatie hiervoor hebt, kan dit vast nu al gedaan worden en niet pas als je een jaar bezig bent.

7. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja precies daarom wou ik er ook iets meer over weten. Het zou jammer zijn als je een jaar gaat proberen en dat dan de ha zegt dat ze het gaan onderzoeken terwijl het nu ook al kan. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Vooral omdat ze tegen mijn man hebben gezegd toen hij een jaar of 9 was dat dit de vruchtbaarheid niet beinvloedde maar hoor nu zoveel andere verhalen:(

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja klopt.. Ik heb er nooit over ingezeten bij mijn man eigenlijk omdat ze in het ziekenhuis ook hadden gezegd dat het allemaal wel goed zit. Wij hebben toch redelijk snel (na 4 maanden) het toch laten testen.. En wil je niet laten schrikken maar zijn zaad was erg slecht.. Alleen kunnen ze nooit aantonen dat het door zijn niet ingedaalde bal komt. En als het kan zou ik het gewoon in het ziekenhuis laten nakijken! Wij hadden het ook bij de HA gedaan maar die snapte de uitslag niet helemaal :S

9. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou mijn man is naar zijn huisarts geweest en die vertelde hem dat de kans nog 70% was om mijn zwanger te kunnen maken. We hoefden ons hierover geen zorgen te maken. Dus dit was een hele opluchting voor ons. En verder houden we het wel in de gaten we zijn tenslotte nog maar net gestopt met de pil:)

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

mijn man heeft het als kein kind gehad en ze hebben hem toen geholpen. ik heb er tot op dit moment niet aan gedacht dat het niet goed zou kunnen zijn. ga er toch eens naar vragen bij de ha mogelijk dat die kan vertellen ho het zit.
    stom he nu maak ik mij weer zorgen om niets

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb me er ook zorgen om gemaakt, omdat bij mijn vriend bij de geboorte allebei zijn ballen niet waren ingedaald en er pas toen hij een jaar was aan is geopereerd. Op internet las ik dat ie dan maar 30% kans had op goede vruchtbaarheid dus wij in de stress....

Bleek nergens voor nodig, ik was in ronde 3 al zwanger, helaas miskraam, maar we zijn in ieder geval vruchtbaar.

Deel Deze Pagina