borststpijn neemt nu al af

Discussion in 'Eerste symptomen' started by isa2510, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. isa2510

isa2510 Lid

Nov 24, 2009
    52
    0
    0
    hallo

ik heb de hele week pijn aan mijn borsten gehad gisteren voelde ik ze nog vaak en kreeg ik er steekjes door. vandaag voel ik niets meer wie kent dit? en is dit een slecht teken

2. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay,,nou dat hoeft niet hoor!ik had in de week voor de test erge zere borsten,net of ze in de brand stonden,en nu is het al veel minder,maar heb dit bij de vorige 3x ook gehad en das allemaal goedgekomen:D
    liefs

3. maja2

maja2 Lid

Dec 8, 2009
    65
    0
    0
    Ik had helemaal geen zere borsten voelde helemaal niets, ze waren wel heel zacht.

4. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook een week pijnlijke borsten gehad en wrdt nu ook minder, hoeft niks te betekenen:)

5. isa2510

isa2510 Lid

Nov 24, 2009
    52
    0
    0
    maar ik ben nu 5 weken dan moeten ze toch juist nog pijn doen omdat ze gaan groeien. voel nu echt niets meer aan ze.

6. maja2

maja2 Lid

Dec 8, 2009
    65
    0
    0
    Is denk ik heel verschillend bij de een doen ze wel pijn en bij de ander niet of wat later. Ik zou me er niet al te druk om maken hoor ;)

7. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het ook alleen voordat ik toen zwanger raakte en daarna nam het ook af.. zou me niet te druk maken hoor;)

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hoeft niets te betekenen hoor meid, vaak komt het na een paar dagen 2 keer zo erg terug:p

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

.....om verrvolgens een paar dagen later weer last te hebben! Echt meid, kwaaltjes komen en gaan. De ene dag voel je niets, de dag daarop weer dubbel zoveel! Probeer te genieten!

10. isa2510

isa2510 Lid

Nov 24, 2009
    52
    0
    0
    mijn borsten worden nu ook ineens weer zacht en zijn niet meer opgezet!!!

11. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

Mar 26, 2009
    216
    0
    0
    pff wat ben ik blij met dit forum, ik begon me ook al zorgen te maken, de afgelopen week liep de spanning in mijn borsten hoog op! Nu is het al minder, maar als ik goed voel, dan voel ik nog steeds die pijn.

Ik voel liever vanalles dan dat ik niks meer voel....sorry...ik moet zelfs lache als ik bijna kotsend in de auto zit.

Ik wilde al een kind toen ik een tiener was, de langegekoesterde wens is in vervulling gegaan, dus wil ik van elk kwaaltje "genieten"

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb het ook, zowel in een zwangerschap als in een gewone cyclus waar ik weer de duivels op bezioek kreeg gehad bij beide ging het gevoel weer over

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb dat dus ook, en ik maak me ook echt zorgen.
    Ik heb tot vorige week echt heel veel pijn aan mijn borsten gehad, ze waren ook flink gegroeid en erg gespannen.
    Nu heb ik dat dus al bijna een week niet meer.
    Ze doen op sommige plaatsen nog wel wat zeer, maar ze zijn niet meer gespannen, zacht en veeel minder pijnlijk, eigenlijk bijna niet meer.
    Mijn man zegt (uit zichzelf) dat ze niet meer zo gespannen er uit zien.
    Help! Ik ben vandaag 6 weken: Kan dit dan al afnemen??

Thnx!

14. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Ja, dat kan. Ik maakte me ook ernstige zorgen toen, maar het is echt mogelijk. Ik heb tot nog toe maar een dag of 2 á 3 gevoelige borsten gehad en dit was in het prille begin van de zwangerschap.
    Maar ik weet hoe je je voelt. Zelfs nu ben ik nog weleens onzeker.

15. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mayaa, bedankt voor je antwoord. Maar als ik het goed begrijp, heb jij maar een paar dagen last gehad van gevoelige borsten?
    Ik heb het echt een aantal weken gehad en nu is het opeens weg! :$
    Het is ook de afgelopen week niet meer teruggekomen... :(

16. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Ja, ik heb het een dag of 2 gehad toen ik net 4 weken zwanger was en daarna helemaal niets meer, hooguit dat ze iets groter van formaat waren, maar verder noppes.
    En toen ik rond de 12 weken was (vorige week dus), zijn ze weer ietsjes gevoeliger geworden, als ik in bed lig of ergens tegen aan stoot zeg maar.
    Dus het zegt echt helemaal niets meid, maar ik was net zo onzeker als jij hoor, dat begint nu pas iets minder te worden.
    Je voelt je ook pas iets geruster als je een eerste goede echo hebt gehad vind .ik

17. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Vorige zwangerschap had ik vanaf 5+2 ineens geen pijnlijke borsten meer, terwijl ze daarvoor echt zeer deden. Vanaf die dag voelde ik me ook niet meer zwanger en dat gevoel bleek helaas te kloppen, ik heb een MA gehad.
    Deze zwangerschap zit ik al op 6+5 en mijn borsten doen nog steeds erg zeer. Ik hoop dat dit een goed teken is.

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    OOk ik maak me onzeker over het gaan en komen (Liever het komen dan!) van kwaaltjes...maar mijn ervaring is inmiddels (bijna 11 weken) dat het even 'weg' kan zijn en dan weer na een paar dagen net zo hard of in veranderde toestand terugkomt!Bovendien hoeft dat helemaal niet: ik ken GENOEG meiden die echt helemaal niks voelden de eerste drie maanden en pas toen ze een buikje kregen merkten dat ze zwanger waren!

Borsten waren bij mij vanaf het begin zo pijnlijk en opgezwollen en later rond de 8e week kreeg ik jeuk erbij soms en blauwe aders die nu echt flink zichtbaar zijn en blijven. Soms is de boel meer opgezwollen dan andere dagen en vooral 's nachts doen 'ze' pijn en voelen ze zwaar aan. Maar mijn rechterborst is minder opgeblazen dan de linker haha! Stom gezicht!

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken want het zegt niets helemaal niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap en dit zegt ook mijn gyn!Hij zei: je bent misschien meer gewend aan de hormonen en dan verminderen al die kwaaltjes. Nu geniet ik gewoon van een dagje "rust" en iets meer energie! Ik heb gisteren na een paar dagen weinig symptomen, gewoon een gezond frutseltje van ruim 10 weken gezien op de echo en het bewoog naar hartelust en het hartje ging als een razende tekeer! Dus zegt niks over je beeb in wording hoor, die doet z'n werk wel...

Share This Page