zwanger of niet

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by charlene08, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charlene08

Jul 9, 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    Ik ben er heen gegaan omdat ik al een week lang hoofdpijn heb als ik opsta en zo. Dus een aantal vragen stellen er vielen aantal dingen af het is geen voorhoofdholtontsteking, het is geen hersenschudding ( kon zo zijn door een ongeluk die een ongeveer een week geleden had). Dus zij hij van of zwanger of stress nou stress heb ik niet. Maar hij zij van ik hen hier vaker mensen gehad die ondeluidelijk testen hadden. Hij zei gewoon parasetamol samen met ibuprufen nemen dan komt het wel goed is niks ernstig. Maar als ik dit weeken nog geen duidelijkheid had moest ik volgende week maar terug komen voor een bloedonderzoek.

Morgen heb ik mijn testen binnen dus zaterdag ochtend gelijk testen hihi. vind het zelf ook wel spannend.

2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Als je zwanger bent mag je toch geen ibuprofen nemen, allen paracetamol toch, of heb ik dat helemaal verkeerd.. kan hoor!

Raar dat je geen bloedtestje hebt gekregen... Zit je nog steeds in de onduidelijkheid, bah vervelend meid!

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Als je zwanger bent mag je inderdaad geen ibuprofen dus kijk daar ajb mee uit!

Liefs mij

4. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik vind het ook een beetje vage huisarts als ik eerlijk mag zijn.

5. charlene08

Jul 9, 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    het was ook een huisarts in opleiding. terwijl ik naar mijn eigen had gevraagd, dus ben ook erg boos geworden daar. Maar ik neem geen ibuprufen voor alle zekerheid. Als ik meer duidelijkheid heb dat ik niet zwanger ben dan pas doe ik het.

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    las je berichtje
    Maar je mag idd geeen ibuprofen nemen als je zwanger ben !!!!
    Wat een huisarts echt slecht dat hij zoiets niet weet ...
    Succes meid ! Hopen op een knallende test !

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Spannend meid.. en idd wel vaag die actie van je huisarts.. Prik gewoon gelijk de eerste x bloed.. :) stom gedoe!

8. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik hoop het voor je! Vind de redenatie van de huisarts (of stress of zwanger) wel wat ver gezocht eerlijk gezegd.. Hoop dat je test eraf knalt!

9. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Idd geen ibuprofen wanneer je zwanger bent...trouwens ook raar dat je paracetamol én ibu moest gebruiken...of begrijp ik dat verkeerd?
    Hoop voor je dat je geen ibu mag gaan gebruiken;)

10. charlene08

Jul 9, 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    gisteren test gedaan en toch zwanger :):):)

11. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Gefeliciteerd meis!

12. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik heb precies het zelfde streepje:D zou het dan toch??

Share This Page