De symptomen zijn er, maar al zo snel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ladydi85, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hoi meiden! Hier een onzeker grietje haha, zwanger of niet ;) Verschrikkelijk, het houdt je toch echt de hele dag bezig ;)

M'n laatste menstruatie begon op 31 december. Daarna ben ik gestopt met de pil en als ik goed reken, had ik de 14e een eisprong moeten hebben en de 19e (gisteren dus) de innesteling. En sinds gisteren ben ik misselijk, hoofdpijn, harde opzette buik, duizelig. Nou ben ik sinds gisteren ook erg verkouden, maar ik hoop zo dat alle kwaaltjes niet aan die verkoudheid vasthangen... :( Wie heeft er nog meer zo gauw symptomen gekregen of in combinatie met een griepje/verkoudheid (overigens ben ik nooit zo misselijk bij verkoudheid en ik heb ook nooit een opgezette buik...)? Of zou ik gewoon de eisprong eerder hebben gehad? Pffoe, spannend hoor :D Volgende week donderdag is pas m'n NOD, dus nog 8 dagen wachten voor ik kan testen...

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Aangezien je pas net bent gestopt met de pil.... houd er rekening mee dat je cyclus mogelijk wat in de war is....
    Ik hoop voor je op een postitieve test volgende week!

3. Ladydi85

Ik verwacht het inderdaad ook, ik heb telkens 2 uur na het eten honger en ben dan erg misselijk. Kan me dat vaag herinneren van mijn vorige zwangerschap, maar of ik dat ook zo vroeg had...

't Begint wel te kriebelen ik hoop het zo :D

4. Ladydi85

En nu wat pijn onder in mijn buik, lijkt op menstruatiepijn, maar is het net niet. (En dat heb ik nu al zo vaak gelezen in het zwangersymptomentopic, zou toch wat kunnen betekenen :D)

Net flink misselijk boven het eten gehangen, jakkie. Of m'n lichaam houdt me lekker voor de gek, of m'n eisprong was inderdaad wat eerder...

5. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Ik heb het ook gehad maar ik heb gemerkt dat het echt ontpillen was hoor!
    Eerst dacht ik ook zwanger te zijn maar helaas negatief....

6. Essie2010

Essie2010 Lid

21 jan 2010
    5
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb hetzelfde! Begin vorige week had ik een positieve ovulatietest, na een paar dagen al behoorlijk duizelig en sinds twee dagen af en toe een vlaag van misselijkheid. Ook soort 'zwaar' gevoel onderin je buik.

Kan me haast niet voorstellen dat je nu al wat voelt..Begin volgende week kan ik testen.

7. vdbanna

vdbanna Niet meer actief

Hoi, schreef jij toevallig ook mee aan "verlangen naar een tweede kindje?" Ik herkende toen precies jouw verhaal, zo was het bij mij ook. Is je vriend/man toch overstag gegaan? Gaaf! Ik ben nu ook zwanger van mijn tweede kindje, en ik geniet er nog meer van dan tijdens mijn 1e zwangerschap. Ik ga voor je duimen!

8. Ladydi85

Nou, precies! Kan toch niet zo snel al...? Maar de kwaaltjes worden wel wat erger, borsten gaan pijn doen, wil heel veel kaas eten (had ik in de vorige zwangerschap in de eerste weken ook). Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt, spannend hoor! Succes met nog even afwachten :)

9. Essie2010

Essie2010 Lid

21 jan 2010
    5
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook heel erg benieuwd! Bij mij zijn de kwaaltjes nog ongeveer hetzelfde. Heb er wel hoofdpijn bij gekregen...:(. Ik twijfel er echt elke dag over, wel/niet zwanger?? Je kunt jezelf er behoorlijk gek mee maken.
    Maar goed, jij ook succes met wachten!

10. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi,

Ik ben 29 december mn laatste menstruatie gehad en ook daarna gestopt met de pil. Had verwacht dat het misschien wel 6 maanden zou duren voor een positieve test......maar nee hoor vanaf woensdag een positieve test.

Mijn symptomen:
    -duizelig (hele dag)
    -misselijk
    -gevoelige opgezette boobs
    -emo buien
    -strak onderbuik gevoel
    -steken links en rechts van me buik

Hoop dat je wat aan hebt meid.

11. Ladydi85

Gefeliciteerd, Annie! Wauw, wat snel zeg, ronde 1 :$ :D Van harte!

Ik ben bang dat het bij mij niet goed zit. Heb sinds gisteren wat bloedverlies, ziet er zalmkleurig uit (roze/oranje)... Ik herken het niet van eerdere menstruaties, maar bloedverlies lijkt me niet goed...?

12. Samama

Samama Niet meer actief

Licht bloedverlies kan ook een innestelingsbloeding zijn. Het hoeft dus niet altijd slecht te zijn. Hoop voor je dat het wel goed zit :D

13. sammy

sammy Niet meer actief

Had al dag na eisprong symptomen. Steken in eileiders 2 dagen later in onderbuik steekjes m.n. links, felle steken in lies. Veel dorst, weinig eetlust en helaas vroeg wakker. Gister in bed deden mijn borsten pijn niet te beschrijven. Zou het dan toch?Kan helaas pas over week testen!

14. Ladydi85

Spannend Sandra!

Hier is het even afgelopen deze maand, toch ongesteld geworden vandaag. Helaas:(

15. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Administratieve medewerker
    #15 Chaimaa, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
    Hallo

Ik heb ook op de dag van de innesteling kwaaltjes. Afgelopen zaterdag heb ik de hele nacht en zondagochtend overgeven en was behoorlijk misselijk in combinatie met erge diarree. Maar ik weet niet of het met innesteling te maken heeft. Kan ook een buikgriepje zijn. Wel toevallig op dezelfde dag als mijn innesteling. Dus even afwachten. Ik kan op 1 februari testen.

Liefs Chaimaa

16. sammy

sammy Niet meer actief

naast het feit dat ik steeds boos werd op mijn vriend de laatste 2 dagen, begin ik me nu jankerig te voelen weet niet eens waarom.

Een innestelingsbloeding komt bij 1 op de 3 vrouwen voor heb ik gelezen!!

17. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hier ook last van in de tweede ronde. Allemaal kwaaltjes zoals duizelig zijn, last van mijn darmen, gevoelige borsten, dus had ook hoop. Ben gewoon met 31 dagen ongesteld geworden helaas. Misschien toch ontpillen wat ik veel lees.
    Hopelijk voor jou dat het wel raak is:)

18. sammy

sammy Niet meer actief

Ik kokhals veel heb dan licht misselijk gevoel, moet echt op gezette tijden eten, als ik hoest voel ik dat ik hoofdpijn heb doet dan zeer.. We gaan zaterdag toch maar een thuistest er tegenaan gooien, mijn vriend heeft predictor gekocht.

19. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo Meiden,

Ik zit op het forum, ´wie gaat er nog meer voor een tweede deel twee` (bij de zwangerworden clubs).

Vond deze topic en las wat berichten van jullie... Ik heb morgen mijn NOD... voelde vorige week, dus een paar dagen na mijn eisprong ook vanalles; lage rugpijn, trekkend gevoel in onderbuik, bloedend tandvlees... Dus echt wat herkenbare verschijnselen!!!
    Nu, een dag voordat ik kan testen, is het gevoel iets minder heftig, maar nog wel aanwezig. Ben wel wat onzeker... bang voor een tegenvaller, we zijn bijna 3 kwart jaar bezig voor een tweede, dus dan wil je wel graag...

Morgen weet ik waar ik aan toe ben.. maar ik vertrouw wel een beetje op mijn gevoelens omdat ik dit bij ons eerste kindje precies zo had! Alleen daar had ik ook erge pijn in mijn borsten, dat heb ik nu niet....

Groetjes Bianca

20. sammy

sammy Niet meer actief

Pijn in mijn borsten heb ik 1 avond gehad toen ik op bed lag. Met geen pen te beschrijven hoe vervelend zeer dat doet!!

Deel Deze Pagina