Hey iedereen, Ik ben sinds juli gestopt met de pil. Sindsdien heb ik bijna iedere maand mijn regels wel gehad. Nu heb ik op dag 38 van mijn cyclus wat bruinverlies, niet genoeg voor een maandverband of tampon en ook niet om een inlegkruisje vol te krijgen, soms ziet het zelf wat gelig. Ik heb hier af en toe ook wat lage onderrugpijn maar niet zo uitgesproken als bij mijn "echte" regels. Dit duurt nu al zo een kleine 4dagen, vandaag zal wel de laatste dag want heb sinds deze middag geen verlies meer. Heeft iemand nog dit probleem...? Ik doe geen zwangerschapstest meer omdat deze de vorige keer vals positief was; en eind maart mag ik op controle bij de gynae... Heeft iemand hier ook ervaring mee? Dikke zoen
Het kan bloed zijn van een innesteling...en dat is een goed teken! Zolang het niet rood is, zou ik er niet op rekenen dat het een ongi is (geweest). En toch maar een testje doen voor de zekerheid, ik zou de kv 2voor5 doen, daar zijn veel meiden tevreden over. En als je echt duidelijkheid wilt, kun je de digitale CB doen... Succes!