Hoi meiden, Kom ff wat met jullie delen. Ik heb gisteren een vals positieve zwangerschapstest van de babyboomshop gehad. Na een minuut of 5/6 kwam er een streepje, licht, maar duidelijk te zien. Vandaag nog een keer getest met verschillende testen en ook met cb digitaal en allemaal negatief. Ik ga deze testen dus niet meer gebruiken... x
dit heb ik dus ook gehad met die testen alle babyboom testen waren2 zwaar positief wat niet kon nog 3 weken later toen pas ik mijn nod had was ik achteraf wel zwanger... maar toen gebruikte ik ok al andere testen om mijn eitje op te sporen hi hi... maar die zwangerschapstesten zijn zeker niet altijd goed :x gewoon mailen met hun
nee dat is ook zo meis en het is klote genoeg maar je krijgt wel je geld terug en dat is een kleine troost ze geven je valse hoop en dat is zeer zeker niet leuk ik heb dat toen ook gehad dacht dat mijn lichaam gek was geworden en voor jou is het ook al helemaal niet leuk ik begrijp je goed meis en ik hoop ook echt dat je snel zwanger mag zijn of misschien stiekem nu toch welzwanger ben ik ga in ieder geval voor je duimen
ik heb in verpaking van zwangerschaptest een ovulatietest,dus naturlijk komt licht positief helemal blij en dan na 2 dagen ik denk iets klopt niet en ja wel ik heb niet naar die sticker op tst kekeken,1 is blauw en andere groen.ik heb bericht naar babyboom versturen en krijg ik 2 nieuwe zwangerschapstesten(echte hahaha).
Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen en een ander lichaam Dus kan gebeuren dat de ene vrouw er mee wegloopt en de ander er niks van moet hebben Ben blij dat het voor jou goed gegaan is Liefs
He deb gewoon die van de kv gebruiken hoor en ik zou toch nog eens over een paar daagjes testen als je nog niet ongi bent. En Cb gaf bij mij ook in het begin niet zwanger aan terwijl ik het weldegelijk was. Succes Deb xxx Joyce